Maar vandaag was ik bij een schoenenwinkel waar ik een hele leuk tijd heb gehad in de winkel
. Er waren 2 winkelmedewerkers die beide uiterst vriendelijk waren en dan niet op een verplichte toon.Nu kwam ik thuis en dacht ik er nog eens aan. 'Is het raar om een mailtje te sturen naar de schoenenwinkel en ze een compliment te geven over hun gastvrijheid en vriendelijkheid.'
Aan de ene kant vind ik het wat raar, dat heb ik zelf nog nooit gedaan. Aan de andere kant mag hun leidinggevende of wie dan ook best weten dat ze 2 toppers in de winkel hadden staan vandaag.
Nu werk ik zelf bij een bedrijf met heel veel medewerkers. Wij krijgen wel eens een compliment binnen via de mail (dit komt dan aan bij hogerhand) en sinds kort worden die complimenten met het hele personeel gedeeld. Zelf vind ik het heel leuk om te lezen als iemand een goede ervaring heeft gehad, dan doen we het wel ergens voor
. Ik ben benieuwd, delen jullie wel eens een compliment uit aan een bedrijf waar je een goede ervaring mee hebt gehad, en hoe doe je dat? En krijg jij op je werk wel eens achteraf een compliment van gasten of klanten?
Voor ieders humeur goed toch!