Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) om wat leuks voor de ander te verzinnen, hier worden we allebei erg blij van.
Narita schreef:Hoe oud zijn jullie? Waar houden jullie van? Ik zat ook te denken aan een dagje pretpark ofzo. Binnenkort weer Walibi Fright NightsMaar daar moet je maar net van houden.
Heb samen met mijn moeder weleens een privé-sauna afgehuurd voor een dagje. Was ook heerlijk
sauna zat ik ook aan te denken maar daar houd mijn vriend niet van. Onze hobby is paarden dat vinden we allebei erg leuk. ApWi schreef:Wij gaan vaak weekendje weg maar op de dag dat we zoveel jaar samen zijn nemen een wat meer luxe hotel met champagne en lekkere hapjes en komen heel het weekend niet de kamer uit![]()
Zo hoeven we niet veel moeite te doen (stressen) om wat leuks voor de ander te verzinnen, hier worden we allebei erg blij van.
Azmay schreef:Wel uitkijken dat jullie niet beide wat plannen, zou toch lastig zijn![]()
Ik ben ooit gaan snowboarden met mijn vriend, maar ja dat moet je wel kunnen om het leuk te maken natuurlijk
SamCas schreef:ApWi schreef:Wij gaan vaak weekendje weg maar op de dag dat we zoveel jaar samen zijn nemen een wat meer luxe hotel met champagne en lekkere hapjes en komen heel het weekend niet de kamer uit![]()
Zo hoeven we niet veel moeite te doen (stressen) om wat leuks voor de ander te verzinnen, hier worden we allebei erg blij van.
Daar zat ik ook aan te denken, maar dan moeten we onze hond meenemen. Die kan helaas nergens heen.
SamCas schreef:Ik wil iets met ze 2e doen. Ik weet dat hij graag in een luchtballon wil maar ik durf dat niet. Ben iets opzoek voor ons beide. Hond naar iemand doen is geen optie. Normaal zal hij naar mijn vader gaan maar die heeft nu zelf een hond en dat gaat niet samen.
Een weekendje weg word niets of toch met een hond.