Irritaties in het leven met dieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laurax09

Irritaties in het leven met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 11:53

Hoi! :wave:

Voor school willen we graag zoveel mogelijk irritaties of problemen verzamelen die jullie in het leven met dieren (paarden maar ook andere dieren) ondervinden.
Dingen zoals het steeds omvallen van je kruiwagen of je hond die nog niet zindelijk is ;)

Alvast bedankt +:)+
Laatst bijgewerkt door laurax09 op 05-09-16 12:14, in het totaal 2 keer bewerkt

leestmee

Re: Dagelijkse/wekelijkse irritaties in het leven met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:02

Heb je net grondig je hele huis gestofzuigd. Komen de plukken haar je alweer tegemoet.

Heb je net gedweild besluit de hond haar laatste slok water over de vloer te laten lopen.

Hooi of stro in alle kledingstukken terugvinden.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:03

Hier een shetlander die zo nu en dan buiten het schoklint stond.. Werd er niet goed van . 8)7
Gelukkig hebben we nu een nieuw stroombakje dus blijft ze braaf achter het lint.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:05

Wanneer je kat voor de deur mauwt dat ze naar binnen wilt en wanneer je dan eindelijk komt ze wegloopt.

Of wanneer ze graag eten wilt en als je het dan geeft ze er alleen aan ruikt en dan een vies gezicht trekt. :7

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:06

Kinderen die ongevraagd honden aaien/omhelzen waarbij duidelijk te zien is dat de hond het niet prettig vind. Maar dat is niet zozeer een irritatie over het dier zelf... Mijn Sheltie heeft er een handje van om te blaffen en dat is soms ook erg irritant :P

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:07

Dat ze me steeds in de weg staan! :Y)

Maar daar heb ik de oplossing al voor gevonden, het irriteert me dus eigenlijk niet meer.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:07

xSCWx schreef:
Kinderen die ongevraagd honden aaien/omhelzen waarbij duidelijk te zien is dat de hond het niet prettig vind. Maar dat is niet zozeer een irritatie over het dier zelf... Mijn Sheltie heeft er een handje van om te blaffen en dat is soms ook erg irritant :P

Tja, Sheltie hè :')

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:11

Cavia's die om 6 uur in de ochtend graag hun ontbijt willen. Ze laten dan hun gewiep horen dat bijna op een luchtalarm lijkt, dus daar gaat het uitslapen dan.. :Z

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:14

- Mijn kat die als ze aandacht wil aan mn arm gaat hengelen met haar nagels.
- Mijn kat die als ze aandacht wil aan de eetstoelen gaat krabben.
- Mijn kat die als ze aandacht wil en mensen zitten te eten van de ene kant van de kamer met 50 km/u aangestormd komt, op de tafel vliegt, door ieders eten heen rent en er dan weer afspringt.

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:15

Katten die om vijf uur s ochtends besluiten dat ze naar buiten willen door te gaan blèren. Een paard die net foet alsof iets eng vind terwijl die er al 10000000 keer langs is gelopen en geen stap meer wil zetten. Een long vis die je aquarium verbouwd omdat hij honger heeft. Dus constant tegen de lichtkap aan springt war door het kabaal maakt en zo mijn aandacht trekt.

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:15

Een hond die constant achter me aan loopt

Dat ik niets meer in we wei kan laten liggen of mijn shet gaat ermee kloten

Onze oude hond die ontzettend doof is :+ En dement

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:16

Nooit meer zomaar weg kan gaan voor 1-2 dagen

Iris82

Re: Irritaties in het leven met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:18

De kat die bij de deur naar boven gaat staan janken en als ze dan wel naar boven mag terwijl ik thuis aan het werken ben gaat ze terwijl ik klanten aan de lijn heb met haar nagels in mn broek hangen omdat ze geaaid wil worden.

De kat die in de speelgoeddozen van mn zoontje pist omdat ze boos is als we een nachtje weg zijn.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:21

Mijn shet. Die is er op uit om te ontsnappen.

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:22

Het enige wat ik echt vervelend vind is de plukken haar in huis, kan blijven stofzuigen.
(2 katten).

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:25

-De papegaai die als ik aan het bellen ben ook net even zijn eigen telefoongesprek voert. Waardoor je je eigen gesprek nog nauwelijks kan volgen...
-De papegaai die vind dat de decoratie in de kast net even anders moet staan die boven zijn kooi hangt. -
De hond die als hij gezwommen heeft vind dat alles daar naar moet ruiken dus even lekker langs de bank schuren en de gordijnen die wit zijn zijn mooier met wat zwarte plekken erin. -
En het haar en stof.
- En dan vooral als je net klaar bent met schoonmaken de papegaai zijn dolle 5 minuten heeft en even gaat fladderen...
Maar ik zou ze voor geen goud willen missen!
Laatst bijgewerkt door Mellow op 05-09-16 12:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:26

Kattenharen, vreselijk.
Kattenpis als onze kat vind dat de bak niet schoon genoeg is.
Onze mooie bank die vol met halen zit van de nagels van alweer dezelfde (ja ja) kat.
Kattengejank voor de deur.
Een stinkende bak als hare majesteit net een dikke drol gedaan heeft (liefst onder het avondeten).
Na een lange dag werken thuiskomen en erachterkomen dat het katteneten op is. En dan moet je echt terug naar de winkel, haha.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:29

Een kat die als ze aandacht wil als ik op de computer zit/boek lees/huiswerk maak op mijn bureau gaat liggen of op mijn boek gaat liggen en kopjes geven omdat Hare Majesteit belangrijker is dan mijn toekomst :+

Oh en bedelen voor eten, maar wanneer je het geeft ondankbaar weglopen :') en voor het raam staan janken, roep je haar, komt ze niet. En als ze wel komt na 10 minuten weer naar buiten willen :')

Honden die alles opvreten (zoals je internetkabel) en die dus niet alleen gelaten kunnen worden, ook niet buiten, want meneer kan door het hek (en er over klimmen) :Y). Gelukkig heeft die andere die problemen niet :')

FjeLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:30

Een cavia die steeds heel hard gilt als je de koelkast open doet omdat die dat denkt dat die wat lekkers krijgt.
En dat als het onweert of vuurwerk buiten is, de honden helemaal paranoide gaan doen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:31

De honden van mijn buren -O- Wat kunnen die mormels blaffen zeg..

Verder als ik dekjes heb gewassen, vergeet niet de machine na te spoelen, anders zit alles onder het paarden haar...
Stro vind ik inderdaad op de gekste plekken terug :j
Neem ook nooit een kat met witte haren :')

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:31

Kat:

Als hij weer eens besluit dat het tijd is om de gordijnen te wassen en mij daaraan helpt herinneren door er tegenaan te sproeien.

Hond & Kat:

Als ik net alles aan kant heb, samen buiten gaan rollebollen, vervolgens naar binnen te lopen en zich daar beiden gaan uitschudden....

Om vervolgens weer naar buiten te lopen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:33

Onze chihuahua prinsessen teef die denkt dat de hele wereld van haar is en dus de longen uit dr lijf blaft als er iemand 500 meter verderop loopt :=

Of als ze heeft liggen rollen in poep van een ander dier

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:36

De winden van mijn hond. :')

En dat mijn konijnen door de hele ren heen poepen. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:38

Die bulldozer van een twenter die overal doorheen banjert. De auto die altijd veel sneller vuil wordt dan ik zin heb om te poetsen. ( :o ) en die steevast vol ligt met paardenspul (zadel, hoofdstel, wat reserve wedstrijdspul dat ik er standaard in laat staan....) waardoor mijn reuze-koffer alsnog nooit voldoende plek heeft voor de boodschappen ( :o ). Waardoor mijn man wel eens terecht verzucht hoe zo'n klein meisje met een relatief grote auto nog steeds kan klagen dat haar auto gewoon te klein is... :o :o Het feit is dat als je me een bus zou geven, die waarschijnlijk ook vol zou liggen gezien ik ooit hetzelfde "ondernam" met een opel astra... Dus dat "mijn auto te klein is" is kul gezien ik nu een crossover heb waar een lichte vracht van gemaakt is dus ruimte zat zou je zeggen. :o :oo

Wat me het meest ergert is dat ze de opbouw uit een irritant stofje gemaakt hebben waar van alles in blijft plakken dat je er met geen mogelijkheid uit krijgt. Welke debiel maakt nu een opbouw van stof bij een lichte vracht.... :x :x Dat moet toch makkelijk te poetsen zijn! :roll:

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 12:44

s_casper schreef:
Het enige wat ik echt vervelend vind is de plukken haar in huis, kan blijven stofzuigen.
(2 katten).

Hier ook.

Verder vooral veel ergernissen door het geblak van die takke-rat van de buren en die lui die er niks aan doen :roll: