Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) beatje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik je ook niet als de gezelligste buurvrouw vind klinken.En met de regelmatige verhalen van ontsnapte reptielen in de pers de buren dit (eng) vinden.Een bordeaux dog is nu ook niet het meest liefelijke beest om te zien als je ze niet kent.En verbouwen 2/3 weken aan een stuk is ook niet echt gezellig.Natuurlijk noodzakelijk kwaad,maar je moet denk ik wel kunnen voorstellen dat mensen hier niet zomaar blij mee zijn.
Bovendien zit je er wel mee anders begon je er geen topic over.
Kan je bv niet zorgen dat ze jou hond niet zien en die 5 cm dicht maken door een balk voor te leggen.Heb je dat probleem al opgelost.
.Tinkertje89 schreef:Met reptielen bedoel je slangen ofzo? Kan me wel voorstellen dat ze daar wat angstig voor zijn, al betekend dat niet dat je meteen de politie moet bellen lijkt me..:p
sanso schreef:Hallo iedereen!
Ik zit met mijn handen in het haar. Voor zo lang ik me kan herinneren hebben wij altijd honden gehad, boxers en bordeaux doggen. Nu heb ik sinds ongeveer een half jaar een eigen hondje, een American bully. Het is een hyperactieve stuiterbal die niet moe te krijgen is. Nu vind hij speeltjes, en dan met name ballen, heeelemaal het einde. Maaaar, hij sloopt letterlijk ALLES. Zelfs kongs krijgt meneer kapot terwijl hij nog niet eens volwassen is (lees 8/9 maanden).
Nu was ik benieuwd of iemand mij kan helpen of een tip heeft voor onsloopbaar hondenspeelgoed of iets anders. Zelfs hockeyballen had hij binnen 3 minuten kapot gekauwd. Ik had al gezocht op internet maar blijf steeds op kong extreme uitkomen, maar dit is dus geen optie.
Ik hoop dat iemand mijn probleem herkent en de gouden tip heeft voor me.
Alvast bedankt!
sanso schreef:Wij hebben een eigen kroeg in de achtertuin haha. Voormalig bedrijf van mijn vader maar die is groter moeten gaan. Dus bar, karaoke, staantafels en goeie boxen en wat andere dingen in gezet en nu bijna iedere week een goed feestje daar waar gemiddeld op een avond een fust van 50 liter bier doorheen gaat (en dan heb ik het nog niet over wijn en shotjes etc)!
Echwel schreef:sanso schreef:Hallo iedereen!
Ik zit met mijn handen in het haar. Voor zo lang ik me kan herinneren hebben wij altijd honden gehad, boxers en bordeaux doggen. Nu heb ik sinds ongeveer een half jaar een eigen hondje, een American bully. Het is een hyperactieve stuiterbal die niet moe te krijgen is. Nu vind hij speeltjes, en dan met name ballen, heeelemaal het einde. Maaaar, hij sloopt letterlijk ALLES. Zelfs kongs krijgt meneer kapot terwijl hij nog niet eens volwassen is (lees 8/9 maanden).
Nu was ik benieuwd of iemand mij kan helpen of een tip heeft voor onsloopbaar hondenspeelgoed of iets anders. Zelfs hockeyballen had hij binnen 3 minuten kapot gekauwd. Ik had al gezocht op internet maar blijf steeds op kong extreme uitkomen, maar dit is dus geen optie.
Ik hoop dat iemand mijn probleem herkent en de gouden tip heeft voor me.
Alvast bedankt!
Hier heb je een American bully
en hier is je tuin een kroeg...sanso schreef:Wij hebben een eigen kroeg in de achtertuin haha. Voormalig bedrijf van mijn vader maar die is groter moeten gaan. Dus bar, karaoke, staantafels en goeie boxen en wat andere dingen in gezet en nu bijna iedere week een goed feestje daar waar gemiddeld op een avond een fust van 50 liter bier doorheen gaat (en dan heb ik het nog niet over wijn en shotjes etc)!
Tja en dan reptielen, ik weet niet of ik ook zo blij zou zijn met zulke nieuwe buren
Bralindy schreef:Het zegt meer over hun dan over jullie en als ze trots zijn dat jullie de zesde buren zijn in tien a vijftien jaar dan klopt rr bij hun iets niet. Leven en laten leven xD. Ze maken het voor zichzelf lastig.