Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gillbo schreef:KimD schreef:'Entree' voor een babyshower? Bijzonder.... Ik volg even, ben benieuwd of ik nou zo wereldvreemd ben.
Ik snap deze reactie niet. Moet de zwangere dan zelf betalen? Alsof een bruid haar eigen vrijgezellenfeest moet bekostigen

D_Travis schreef:Ik zou 10 euro ook meer dan zat vinden. Of iets lekkers mee nemen en een kleinigheid.
Tegenwoordig wordt het imo veel te gek gemaakt.
Een enorm kado bij de babyshower en ook nog bij kraambezoek. ik pas er voor in ieder geval.
Het is een gezellig extraatje zo zie ik het
Ils_K schreef:Gilbo: geen idee wat we gaan doen.
Nuray schreef:Ik vind het ook raar om 'entree' te vragen voor een babyshower. Je gaat toch ook niet zeggen "Je moet 20e betalen om op mijn verjaardag te mogen komen." Leuk als ouders een babyshower willen geven, maar ik vind niet dat je dan voor een ander moet gaan bepalen welk bedrag zij in een envelop moeten stoppen.
Als ik zo'n uitnodiging zou krijgen, zou ik niet eens gaan. Ik wil gewoon vrij zijn om te bepalen wat ik geef aan de ouders.
tita schreef:Ils_K schreef:De moeder weet van niks, dit wordt georganiseerd door 2 vriendinnen.
Vraag wat je gaat doen. Contact die meiden
Ik snap niet dat je over 20€ valt, bedoel avondje stappen of middagje terras pakken is duurder.
Je kunt ook zien jij hebt een gezellige middag voor 20€