Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eight schreef:Ik ben ook ontzettend bang voor de dood, loop hiervoor ook al erg lang bij psychologen en sinds kort ggz en medicatie dat gaat beter. Nog steeds vaak dat alles goed gaat, ik prachtige momenten heb met mijn ouders of vriend en ik dan zou wensen dat mijn leven over zou zijn. Zodat ik alles wat er nog komen gaat niet mee hoef te maken. Stoppen in het fijnste moment van mijn leven, waar waarschijnlijk ieder ander zich dolgelukkig zal voelen, voel ik me depressief en angstig.. soms zou ik willen dat het nu stopt zodat ik nooit zal hoeven leven zonder mijn ouders en mijn geliefde. Het blijft zwaar, leven.
Goof schreef:Ik hoop dat er niets is hierna. Ik ben nu al moe van mijn leven, laat staan als ik daarna tot in de eeuwigheid nog ergens moet rondspoken. Pffff.
Tenzij.... ik kan reincarneren als huiskat. Dan doe ik dat misschien wel
LadyMadonna schreef:Ben niet bang voor mijn eigen dood, want dood is dood in mijn overtuiging. Wel vrees ik voor een lijdensweg voor de dood, zowel voor mezelf als voor mijn naasten, evenals de dood van mijn naasten.
Liselot schreef:LadyMadonna schreef:Iemand zei ooit eens: voor mijn geboorte ben ik heel lang dood geweest. Toen was er niets en dat zal na mijn dood net zo zijn
) dat er ten minste 1 ding vast staat in je leven. Ik weet niet of ik ooit ga trouwen en of ik ooit kinderen krijg. Ik weet niet wat ik over 10 jaar doe, want al die dingen zijn niet zeker. Er is maar één ding zeker in het leven, en dat is dat we allemaal dood gaan.

LadyMadonna schreef:Ben niet bang voor mijn eigen dood, want dood is dood in mijn overtuiging. Wel vrees ik voor een lijdensweg voor de dood, zowel voor mezelf als voor mijn naasten, evenals de dood van mijn naasten.
Goof schreef:Ik hoop dat er niets is hierna. Ik ben nu al moe van mijn leven, laat staan als ik daarna tot in de eeuwigheid nog ergens moet rondspoken. Pffff.
Tenzij.... ik kan reincarneren als huiskat. Dan doe ik dat misschien wel