Ik zit met een enorm dillema
Sinds een aantal maanden heb ik een ontzetten lieve leuke jongen leren kennen via ons werk(Kermis, wel met verschillende werkgevers)
afgelopen 3 maanden stonden wij vaak op de zelfde kermissen en begonnen elkaar nog leuker te vind en er is uiteindelijk een relatie ontstaan, allemaal hardstikke leuk maar....
hun gaan terug naar Frankrijk waar hun officieel weg komen.
we zaten we erover na te denken dat hij hier blijft of ik mee ga naar frankrijk.
Nu is het zo dat hij hier niet kan blijven, dus ik mee moet naar Frankrijk (Wat ik ook wil)
Maar nu het probleem...
Ik spreek geen woord Frans, dus kan daar niet werken...
Als ik daar ben kan ik naar school gaan om frans te leren, dat zal het probleem niet zijn.
Maar de rest...
Ik heb dus de eerste maanden niks qua inkomen, ik heb een hond die mee MOET en ik heb hier in Nederland mijn eigen huis/famillie en vrienden.
Ik ben eignelijk opzoek naar bokkers of bekenden van, die hetzelfde hebben gedaan en zijn/haar ervaring met mij wil gaan delen en eventueel helpen.
Miscchien komt dit topic over als dat de situatie niet goed doordacht is, maar dat is het zeker wel (Ik bespreek dit ook met mijn moeder)
ik weet namelijk niet goed hoe ik dit hier neer moet zetten omdat mijn emotie's van huilen naar lachen en weer naar huilen gaan.
en ik wil niet de gehele situatie open op internet gooien.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
Alvast bedenkt!