Ik werk nu zo'n twee jaar in de nachthoreca en werk áltijd met bescherming voor mijn oren.
Tot gisteravond, toen ik er pas op het werk achter kwam dat ik mijn op maat gemaakte oortjes was vergeten
Er was geen tijd meer om terug te gaan naar huis en aangezien niemand anders wat bij had besloten maar een keer zonder te werken. In het begin ging dit nog wel, maar naar mate de avond vorderde ging de muziek natuurlijk steeds harder en deed het af en toe echt zeer aan mijn oren. En nu the day after doet vooral m'n linker oor enorm pijn en lijkt het alsof die dicht zit

Het viel mij tot gister nooit zo op, maar vrijwel iedereen daar binnen had geen bescherming in, ik snap echt niet waarom?! Voor mij had het in elk geval alleen maar negatieve kanten om een keer zonder te werken, verstond de klanten minder goed, hoge tonen deden zeer etc.
Geen idee wat ik met dit topic wil bereiken, maar ben best benieuwd naar de mening van bokkers hier over en of jullie ook zo snel last hebben hiervan.
en stiekem hoop ik dat iemand met de oplossing komt voor mijn pijnlijke, piepende oor

Ik wil niet meer zonder.
Toen ik dat zag was ik echt zo van ik ga wel een stukje verderop staan