Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joltsje schreef:Hoe weet je dat die gene waar je op verliefd bent ook op jou geslacht valt (kan bij hetero ook natuurlijk).

eenitraM schreef:Who cares. Ookal wordt men verliefd op een plant.
Nee dat plantgebeuren is raar. Maar maakt het wat uit?

Danique schreef:eenitraM schreef:Who cares. Ookal wordt men verliefd op een plant.
Nee dat plantgebeuren is raar. Maar maakt het wat uit?
Dat heet panseksueel

HorseTimeXL schreef:Ik vind a seksueel ook interessant. Dat je op zowel geen mannen als vrouwen valt en net zoals de andere geaardheden (lees: homo lesbisch) ook ons lastig om mee te leven door alle bepaalde verwachtingen van de maatschappij.
En inderdaad het is een stuk moeilijker om van een vrouw te zien of die interesse heeft dan een man.
).

croyslover schreef:a seksueel betekent dat je wel een relatie kan hebben en veel van diegene kan houden maar GEEN seks wilt hebben (tenminste dat dacht ik)
. Je kan of wil soms wel seks hebben (dat is voor iedereen anders), maar die aantrekkingskracht is er dan gewoon niet. edwardway schreef:croyslover schreef:a seksueel betekent dat je wel een relatie kan hebben en veel van diegene kan houden maar GEEN seks wilt hebben (tenminste dat dacht ik)
Je bent seksueel dan gewoon niet aangetrokken tot iemand. Je kan of wil soms wel seks hebben (dat is voor iedereen anders), maar die aantrekkingskracht is er dan gewoon niet.
Joltsje schreef:A seksueel ia weer een geval apart denk ik inderdaad.
Wat ook al genoemd wordt. Hoe zou je dat ooit aan de maatschappij kunnen uitleggen (nou ja.. net of ben je dan verantwoording schuldig maar allah).
(mening) Joltsje schreef:Maar stel eefjah je wordt verliefd op iemand die altijd relaties heeft gehad met mannen. Wat doe je dan? Misschien polsen hoe het zit. En dan?
Zelfde misschien als je als hetero verliefd wordt op een homo/lesbie. Wie weet kan diegene alsnog overstag gaan?
Seksualtieit is bovendien vloeiend: door het leven heen kunnen mensen wat heen en weer schuiven op de Kinsey scale.