Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boompje1985 schreef:wij hebben er ooit vissticks in gedaan, maar die werden een beetje droog.Hmmm nou word ik toch ook nieuwsgierig dus ik lees even mee! Hier geen frituurpan want ik vind dat zo'n gedoe met het vet/olie maar dit zou dus wel een uitkomst bieden denk ik. Zijn er al dingen mislukt of minder geschikt bevonden?

Boompje1985 schreef:Hmmm nou word ik toch ook nieuwsgierig dus ik lees even mee! Hier geen frituurpan want ik vind dat zo'n gedoe met het vet/olie maar dit zou dus wel een uitkomst bieden denk ik. Zijn er al dingen mislukt of minder geschikt bevonden?
Ze zetten nu op bijna alle verpakkingen dat het product geschikt is voor in de airfryer, maar dat is dus niet zo
Dingen waar erg veel vet in zit, zoals bijvoorbeeld van die snackballetjes met soort van saus erin en viscuisine zijn geen aanrader... Doordat het vet eruit komt en rond gaat circuleren, staat je hele keuken blauw
Kentaro schreef:Idem hier!!! IDEAAL!!!
(m'n vriend noemt het al de tweede beste uitvinding na de Senseo van Philips)
DNIEZE schreef:Mijn schoonmoeder heeft er 1 en is er heel blij mee, op het begin wisten we niet echt wat we er mee moesten maar uiteindelijk na heel wat proberen kwam er uit dat als we patat er in klaar maken we dan oven friet nemen, dit smaakt 10 keer lekkerder dan wanneer je er normale patat in doet.
Je kan er overigens echt onwijs veel in klaar maken... bijvoorbeeld maakt ze ook wel eens een bepaalde krokante vis er in klaar... echt heerlijk!
Sinds kort wonen mijn vriend en ik samen en wil mijn vriend deze dan ook cadeau gaan doen voor zijn verjaardag! Hij is er helemaal weg van
Ik zag deze net voorbij komen op blokker, heeft iemand ervaring met deze?
http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en ... GwodWOgP_Q

tanec_meisje schreef:Heeft zo'n airfryer ook meerwaarde als je al gewoon een goede oven hebt? Wat is het verschil?