Niet drinken, roken, uitgaan enz

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Niet drinken, roken, uitgaan enz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-16 22:38

Heb vaak het idee dat ik de enige ben die niet rookt en drinkt (drank dan) of uitgaat. Uitgaan doe ik weleens, maar paar keer per jaar ofzo en heb dan na twee drankjes wel genoeg gehad. Ik snap al helemaal niet wat er leuk is aan dronken worden :') En drugs begin ik al helemaal niet aan. Meer mensen?

Anoniem

Re: Niet drinken, roken, uitgaan enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:39

Ja ik. Maar ik ben dan ook maar 13.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:41

Ik ben nu 32 maar ben precies zoals jou. Als ik eens een keertje weg ging vond ik het wel leuk.

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:42

Check! Hier nog zo iemand :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:42

Ohhh lotgenoten!
Ik ben 20, drink en rook niet en ga ook eigenlijk nooit uit.
Vind er gewoon niks aan :') Ergens gezellig een drankje (en zelfs dan non-alcohol voor mij) vind ik prima, maar echt uitgaan is niet voor mij weggelegd!
Laatst bijgewerkt door Iejoorr op 20-08-16 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:43

Hier ook nog zo's braaf iemand :D en ik ben 28 :P

Nooit gerookt, ga al mn hele leven amper uit (zit liever thuis lekker op de bank met n filmpje :') ) en drink ook niet (vind het gewoonweg niet lekker).

Owja en drugs ook nog nooit geprobeerd, ook geen behoefte aan :)

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:43

Doe ik ook allemaal niet, maar ik ben zwanger :+
Merk wel dat veel andere van m'n leeftijd (18) daar wel echt alleen maar mee bezig zijn, ik heb er niet eens behoefte aan, kijk liever een filmpje met vriendinnen of met m'n vriend dan dat ik me lam zou gaan zuipen..

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:44

Mijn hele leven nog nooit dronken geweest, gerookt laat staan drugs gebruikt. Zie er de lol niet van in.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:44

Niet helemaal, aangezien ik wel rook (Nouja, damp) en af en toe een wijntje drink als we uit eten zijn), maar betreft het dronken worden snap ik ook niet... Ga er eens een topic aan wagen ;)

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:45

Ik ben ook heel erg braaf! 24 , nooit iets gerookt, drink soms wel iets maar enkel als ik echt zin heb en dan nog blijft het bij eentje lekker in de kroeg met vrienden. Uitgaan heb ik nooit leuk gevonden. Heb dan liever een lekkere avond bij de paarden :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:45

Ik ben 16, en de meeste mensen die ik ken gaan allemaal uit. Ik zit veel liever thuis met mijn laptop onder een deken, vermaak me prima!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:46

Ik heb wel eens wiet gerookt en een waterpijp gebruikt en gewoon gerookt. Enkel keertje uitgegaan maar dat was niet aan mij besteed. Een kater 2x gehad en toen was ik er ook klaar mee. Was tussen 16 en 23. Daarna was ik er klaar mee dus rook ik niet meer, geen wiet of wat en ik drink nog maar heel af en toe een biertje of een wijntje.

Uitgaan geen behoefte aan...al die starende mensen. :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:47

jup, 19 jaar en vind het allemaal niks.
Roken vind ik gewoon onwijs ranzig, drinken heb ik opzich niet zoveel tegen, maar ik zie ook echt niet de fun van dronken worden, en vind dronken mensen dan ook onwijs vervelend.
Heeeeel af en toe drink ik een glaasje mee, maar het scheelt dat ik eigenlijk 99% van de dranken waar alcohol in zit gewoon niet lus :+
Uitgaan, prima als je het leuk vind, maar het is gewoon niks voor mij.
Veel te druk, en het enige wat je doet is dansen. je kunt niet gezellig kletsen met je vrienden want daar is de muziek te luid voor. En dan heb je nog van die asociale gasten die je gaan lastig vallen.

_Nadia_

Ik ben 32, heb nog nooit een slok alcohol genomen, nog nooit gerookt, en ga ook niet uit. Ben in mijn leven 1 keer in een club geweest (verjaardag van een vriendin) en was na 10 minuten weer weg. Ik ben panisch voor mensen die alcohol drinken dus een club of cafe zijn geen plekken waar ik me laat zien.
Ik ga wel naar concerten, maar daar blijft het dan ook wel bij.

Selena

16 jaar en totaal geen behoefte aan die dingen. Ik vind het veel gezelliger om ergens te gaan eten met m'n vriendinnen dat in een café of iets te hangen :')
Drinken en roken sowieso trouwens niet.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:48

Present, allemaal nooit gedaan en gelukkig mijn vriend ook niet dus dat is makkelijk. Alleen tja met school en dan voornamelijk de introductiekampen voelt het toch een beetje of je er niet bij hoort omdat iedereen dan "gezellig" mee drinkt en los gaat om vervolgens hun eigen bed onder te kotsen :Y) ben nu eind 20
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 20-08-16 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:50

Ja, hierzo :wave:

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:51

Uitgaan is hier voor mij zo enorm saai dat ik daar gewoon niet aan begin :+. Alcohol drink ik ook niet echt, alleen op z'n tijd een cocktail misschien, maar ik vind al dat Geordie Shore gezuip zo ranzig. Het laatste wat je noemt wel trouwens, maar ook niet regelmatig en zeker niet in uitgaans-situaties. Mag ik nu bij de saaie-mensen club of.? :')

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:52

Ik ben 18 en drink niet (want ik vind het zó vies :') ) en ga ook niet uit want ik vind er niks aan. Ik geniet veel meer van lekker uiteten gaan of met zn alle op de bank :j

Ik ga volgend jaar studeren en ik verwacht dat een heleboel mensen mij raar gaan vinden als ik vertel dat ik niet van uitgaan hou, zo'n 'studentenleventje' lijkt mij helemaal niks

Edit; ohja en roken en drugs doe ik ook niet voor de duidelijkheid :')
Laatst bijgewerkt door Zeepsop op 20-08-16 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:52

Yeaah lotgenoten :=

Hier ook iemand, 21 en ook bijzonder braaf :+ Gelukkig is vriendlief ook zo :P

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:53

Hier nog een, geen behoefte aan uitgaan &drinken (enige keren dat ik wat drink is met paasvuur/soms met oud en nieuw, en dat is dan meestal slappe passoa jus, hoogstens een keertje iets aangeschoten geweest daardoor.)

En ik kan sinds kort niet meer zeggen dat ik nooit gerookt heb, maar dat was ook maar een keer (2trekjes aan waterpijp, puur om te proberen, maar merkte/proefde niks :+ )

Drugs heb ik nog nooit gebruikt/geprobeerd.

Doe mij maar een avondje lekker op de bank met een filmpje, of een avondje bowlen oid. En vriendlief is het daarmee eens *D

26er hier btw
Laatst bijgewerkt door Rintah op 20-08-16 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:54

Ik rook wel, maar drink zelden, misschien 2 a 3 keer per jaar wat.
Uitgaan ook niet, ik ga liever wat met mensen eten of bij iemand thuis zitten dan in een stamp volle kroeg.

Tja, en ik bekijk het zo, ik ben 21, heb mn eigen huisje, leuke huisdieren en begin vanaf oktober mijn eigen bedrijf.
Je kunt een boel sparen als je niet elk weekend lazeris uit een kroeg komt :D

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:55

Rintah schreef:
Hier nog een, geen behoefte aan uitgaan &drinken (enige keren dat ik wat drink is met paasvuur/soms met oud en nieuw, en dat is dan meestal slappe passoa jus, hoogstens een keertje iets aangeschoten geweest daardoor.)
En ik kan sinds kort niet meer zeggen dat ik nooit gerookt heb, maar dat was ook maar een keer (2trekjes aan waterpijp, puur om te proberen, maar merkte/proefde niks :+ )
Doe mij maar een avondje lekker op de bank met een filmpje, of een avondje bowlen oid

26er hier btw

Als het gewoon tabak met een smaakje was merk je inderdaad niks nee :=. Zoniet: als 'beginner' hebben sommigen meer dan 2 trekjes nodig, dat bouwt namelijk af (of op? Naja je snapt het wel denk ik hahaha).

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:56

Hier ook 'lotgenoot'!
Ooit 2x soort van uitgeweest.
Nooit gerookt, drugs gebruikt, drink zelden!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:59

begin dertig maar ook nooit alcohol /drugs gehad , roken al helemaal niet. ook het uitgaan kan ik op een hand tellen, waarvan soms binnen het uur weer weg was.. misschien een keer leuk gehad met neven en nichtjes omdat een nichtje bob was en ik daar mee aan de bar zat te kletsen/mensen kijken.

er zijn best veel hoor die dat nooit doen.

al die commetaar van de mensen of vragen trok ik me weinig van aan, Toen werd er ook nog zo erg gerookt in de clubs dus dan begrepen veel wel.