Ik wil het graag luchtig houden
en geen spirituele ervaringen of zo. Daar kan een ander topic voor geopend worden. Dan blijft het voor iedereen leuk. En voorkomt discussies ook denk ik.Maar de reden dat ik dit topic open is omdat dit soort dingen me nogal vaak overkomen mijn hele leven al. Kan zijn door mijn ietwat drukke chaotische karakter met bijpassend warhoofd en een geheugen als een zeef. Of toch de bewuste kabouters die graag geintjes uithalen en zich dan stiekum onder de bank kapot lachen.
Mijn hele leven raak ik al dingen kwijt. Dingen die ik waarvan ik toch echt denk dat ik ze op een vaste plaats heb neergelegd die daar dan niet meer liggen. En vroeg of laat op de meest gekke plekken opduiken waar je soms zelfs met meer mensen al vaker gekeken hebt.
De ergste dingen waren een paspoort de dag van vertrek, spoorloos verdwenen uit een heuptasje in huis. Noodpaspoort aangevraagd na uren paniekerig zoeken. Paar maanden later in datzelfde heuptasje. Jawel het vermiste paspoort.
Geld gekregen van iemand, flink bedrag. Dus dit goed opgeborgen. En dat daarna niet meer kunnen vinden, wat later opduikt in de dagelijks gebruikte broodtrommel.
Ik ben nu nog kwijt een spijkerbroek die korter gemaakt moet worden, ik heb daar een speciale bak voor. Daar lag hij tot ik de slaapkamer heb omgegooid nadat ex een paar kasten had meegenomen. Bak is dicht van de ene naar de andere kant van de kamer verplaatst maar de broek is spoorloos tot nu toe.
Maar net slaat toch echt alles.
De autopapieren van de transit zijn al anderhalf jaar zoek. Laatste keer vorig jaar maart had iemand zowel bus als papieren mee. Eenmaal terug papieren kwijtgeraakt zei ze. Ok behoorlijk kl ote. Bus staat nog op naam van nu mijn ex maar nieuwe papieren aanvragen kan ik dus niet doen. Aangezien bus nu aan mij is toegewezen na scheiding moet ie op mijn naam. En daar zijn de papieren ook voor nodig.
Al jaren gebruik ik een grotere rugzak voor medicijnen altijd. En deze rugzak gaat ook mee op vakantie omdat ik dan alles altijd bij de hand heb. Die heeft drie grote hoofdvakken. Die elk weer ook een paar binnenvakjes heeft.
Het middelste grote vak is altijd leeg. Let wel leeg, gevuld met lucht.
enige dat daar ingaat is mijn luisterboek en laders en koptelefoon en mijn zakmes als ik weg ga. Thuis gaat dat vak leeg en blijft leeg. Let wel leeg, alleen gevuld met lucht.Nu ben ik voor lowlands de rugzak aan het inpakken. Doe middelste vak open en wat zit daar in. Een set autopapieren van de transit.
Dat is toch volledig volstrekt onmogelijk? Die rugzak is sinds de papieren weg zijn geraakt in maart vorig jaar. Meegeweest naar Engeland, zeker 10 keer naar frankrijk. Binnen nederland een keer of 8 zeker. Alles bij elkaar is dat vak dus bijna 20 keer gevuld met luisterboek en alles en ook weer leeggehaald. En haal ik bijna dagelijks mijn medicijnen uit het achterste grote vak.
Schiet mij maar lek. Of ik het heel irritante kabouters in huis, of het zijn magische papieren met pootjes om te lopen en klimmen en handjes op de rits open en dicht te doen. Of ik ben wel zo compleet gestoord en blind dat ik er zo vaak overheen gekeken heb. Maar dan nog is niet logisch . Als zij zegt de papieren kwijt geraakt te zijn, hoe komen ze dan in mijn rugzak terecht?
hihi dat zijn hier dus de k kabouters, sta daar soms ook echt op te foeteren. Of net met terugvinden van de autopapieren, nou hebben jullie je lolletje ook wel weer gehad denk ik.
je gaat zo aan jezelf twijfelen....