Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ga dit schooljaar naar VWO3.
BeSen schreef:Ik moet de 22e weer, heb wel al schriften en kaftpapier geshopt en daar ben ik zelf wel blij mee. Alleen weet ik dus niet of je een lijntjes of ruitjes schrift nodig hebt voor economie
ik denk dat ik maar allebei meeneem.
een jongen uit mijn klas had de server gehackt ofzo en toen heeft hij de hele klas naar de groepsapp gestuurd. Hij is bij mij praktisch hetzelfde als vorig jaar. Er zijn 4/5 mensen weg en er is 1 nieuwe bij. lotje_elmo schreef:BeSen schreef:Ik moet de 22e weer, heb wel al schriften en kaftpapier geshopt en daar ben ik zelf wel blij mee. Alleen weet ik dus niet of je een lijntjes of ruitjes schrift nodig hebt voor economie
Precies datik denk dat ik maar allebei meeneem.
Ik krijg mijn rooster de 19e. Ben benieuwd! Mijn klas weet ik al. Wel weet ik die illegaaleen jongen uit mijn klas had de server gehackt ofzo en toen heeft hij de hele klas naar de groepsapp gestuurd. Hij is bij mij praktisch hetzelfde als vorig jaar. Er zijn 4/5 mensen weg en er is 1 nieuwe bij.
BeSen schreef:Mooi![]()
Maar wat mij betreft mogen ze nu wel de klassen en roosters bekend maken, want heb nog maar 1 week vakantie

Alhoewel, het vorige kamp bij ons hadden we ochtendgymnastiek en werden we om half 8 wakker gemaakt om te melden dat we over 5 minuten ochtendgymnastiek hadden. 5 minuten om aan te kleden en haar te doen en alles is echt veel te weinig, zeker als je maar 3 uur geslapen hebt
Dus wij kwamen maar 5 minuten later, moesten we meteen meer ochtendgymnastiek doen dan de andere
Maak ons dat eerder wakker