afvallen dmv 'reclame-sites' op FB

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dito

afvallen dmv 'reclame-sites' op FB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 16:13

** weet even niet zo snel hoe goed ik het anders kan omschrijven...de titel...**

Momenteel zie je op FB veel 'reclames' over afvallen. Je kunt door middel van een gekleurd hartje aangeven hoeveel je wilt afvallen en dan krijg je een pb. Aan de foto's die je voorbij ziet komen zie je dat er een aantal flink zijn afgevallen. In mijn ogen niet alleen shakes, wat ik begrijp krijg je een rooster: weekje detox daarna per week dingen aanvullen.

Zijn er meiden op bokt die dit hebben gedaan/of volgen. Ik ben nl erg benieuwd naar de ervaringen. Ik vind het nl aan de ene kant zeer interessant maar ben aan de andere kant bang dat je weer snel aan komt.

Palmera

Re: afvallen dmv 'reclame-sites' op FB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:20

Afvallen is gezond eten en veel bewegen. Heeft niets met facebook te maken.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:21

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld en mijn vriend volgt dit programma. Hij is er nu *uit mijn hoofd* 3 maanden mee bezig. Hij is er zelf er tevreden over, het is echt iets om je manier van eten te veranderen en bewuster mee om te gaan.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 16:22

Palmera schreef:
Afvallen is gezond eten en veel bewegen. Heeft niets met facebook te maken.

Het heeft ook niet specifiek met FB te maken, alleen deze kom je er wel op tegen. Ik zie ze niet in de krant bv vandaar dat ik het neerzet waar ik het heb gezien.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 16:23

Arethe schreef:
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld en mijn vriend volgt dit programma. Hij is er nu *uit mijn hoofd* 3 maanden mee bezig. Hij is er zelf er tevreden over, het is echt iets om je manier van eten te veranderen en bewuster mee om te gaan.

Ja ik denk dat dat het is...is ongeveer periode van 4 maanden. Lukt het hem bij het afvallen?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:24

Hangt er een beetje vanaf wie het precies aanbiedt. Maar meestal heeft een goede gewichtsbegeleider niet dit soort acties nodig om klanten te werven. Ik zeg meestal, uitzonderingen daargelaten.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 16:25

Ja dit lukt erg goed. Hij had zelf echt een zetje nodig om gezonder en bewuster te gaan eten en dit is dat voor hem. Hij heeft nu wel bereikt wat lukt met het programma en gaat dit voortzetten met sporten en bewegen ernaast.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 16:54

ik merk dat het verschillende zijn die het aanbieden...die persoon staat je bij voor advies etc.
Zijn jullie dit nog niet tegen gekomen?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 17:12

Ik denk dat het iig belangrijk is om je te realiseren dat ze ergens geld aan moeten verdienen... voor niets gaat de zon op :)

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:49

Volgens mij gaat het hier om juiceplus

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 20:58

Mijn nichtje biedt ook zoiets aan. Zal wellicht best werken, maar dat doet gezond verstand ook ;)

Ze zoekt daarnaast ook steeds mensen die hetzelfde kunnen gaan aanbieden, het lijkt mij een soort pyramideconstructie. Ik heb vooral het idee dat je vrij veel betaalt voor iets dat je zelf ook bij elkaar zou kunnen googelen, of beter naar een echte (natuurvoedings)dietist zou kunnen gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:00

De een biedt het aan met sapjes, de ander met 'detox'.

Het is in ieder geval niet afvallen door middel van beweging en 'gezond eten'. Ik hoef zelf namelijk niet af te vallen maar wilde wel een gezondere leefstijl, iets waar ik meer energie aan over houdt. 3 van die pagina's aangeschreven en ze kwamen alle 3 met hetzelfde verhaaltje... Namelijk het volgende:

Daarvoor werken wij met een Shake. De poeder substantie van onze Shakes zijn gemaakt van 100 % Natuurlijk en Essentiële voedingsstoffen die jij nodig hebt voor een perfecte en energieke start van de dag. Want wanneer je zorgt voor een energiek ontbijt zul jij merken dat jij je gelijk al fitter en beter voelt! En dat voor de rest van de dag. De shakes zitten in een pakket voor 4 maanden en kosten 46,50 per maand (max. 4 maanden).
Dit poeder kun je ook heerlijk verwerken in bijvoorbeeld pannenkoeken...

We hebben ook nog fruit- en groente poeder in capsulevorm (maar kun je ook eruit halen en los nemen).
De fruit- en groentencaps zijn gezonde capsules en bevatten de essentiële voedingsstoffen uit 17 verschillende soorten fruit en groenten en versterken daardoor het imuunsysteem en je wordt energieker.
Prijs € 49,50 per maand (pakket goed voor 4 maanden)

En onze bessencapsules pakken cellulitis en spataders aan, zorgen voor gezondere haren en sterkere nagels. De bessencapsules zitten vol anti-oxidanten ( 9 soorten bessen + rauwe cacao) die ook je huid verstevigen, de elasticiteit van je huid verbeteren en zorgen voor een gezondere tint. Prijs: € 28,- per maand (pakket goed voor 4 maanden)

Deze hebben we ook in chewables (soort kauwsnoepjes). Deze kosten 31,75 per maand (1 doos voor 4 maanden).
Ik vind ze zelf ideaal want zo krijg je altijd je dagelijkse hoeveelheid fruit en groenten binnen en heb je geen aanvullende vitamines en minderalen meer nodig.

Alles lief leuk en aardig.. Maar het is gewoon een creatieve manier van geld proberen te verdienen en ik moet het eerste "echte" resultaat nog te zien krijgen.. Niet bij mijzelf.. maar de foto's die ze gebruiken zijn ook allemaal hetzelfde. Ik geloof er weinig van...

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:02

Anoniem schreef:
De een biedt het aan met sapjes, de ander met 'detox'.

Het is in ieder geval niet afvallen door middel van beweging en 'gezond eten'. Ik hoef zelf namelijk niet af te vallen maar wilde wel een gezondere leefstijl, iets waar ik meer energie aan over houdt. 3 van die pagina's aangeschreven en ze kwamen alle 3 met hetzelfde verhaaltje... Namelijk het volgende:

Daarvoor werken wij met een Shake. De poeder substantie van onze Shakes zijn gemaakt van 100 % Natuurlijk en Essentiële voedingsstoffen die jij nodig hebt voor een perfecte en energieke start van de dag. Want wanneer je zorgt voor een energiek ontbijt zul jij merken dat jij je gelijk al fitter en beter voelt! En dat voor de rest van de dag. De shakes zitten in een pakket voor 4 maanden en kosten 46,50 per maand (max. 4 maanden).
Dit poeder kun je ook heerlijk verwerken in bijvoorbeeld pannenkoeken...

We hebben ook nog fruit- en groente poeder in capsulevorm (maar kun je ook eruit halen en los nemen).
De fruit- en groentencaps zijn gezonde capsules en bevatten de essentiële voedingsstoffen uit 17 verschillende soorten fruit en groenten en versterken daardoor het imuunsysteem en je wordt energieker.
Prijs € 49,50 per maand (pakket goed voor 4 maanden)

En onze bessencapsules pakken cellulitis en spataders aan, zorgen voor gezondere haren en sterkere nagels. De bessencapsules zitten vol anti-oxidanten ( 9 soorten bessen + rauwe cacao) die ook je huid verstevigen, de elasticiteit van je huid verbeteren en zorgen voor een gezondere tint. Prijs: € 28,- per maand (pakket goed voor 4 maanden)

Deze hebben we ook in chewables (soort kauwsnoepjes). Deze kosten 31,75 per maand (1 doos voor 4 maanden).
Ik vind ze zelf ideaal want zo krijg je altijd je dagelijkse hoeveelheid fruit en groenten binnen en heb je geen aanvullende vitamines en minderalen meer nodig.

Alles lief leuk en aardig.. Maar het is gewoon een creatieve manier van geld proberen te verdienen en ik moet het eerste "echte" resultaat nog te zien krijgen.. Niet bij mijzelf.. maar de foto's die ze gebruiken zijn ook allemaal hetzelfde. Ik geloof er weinig van...

Van juice plus is dit wat ze beschrijft.
Het is echt ideaal en heeft mij veel geholpen.
Als je het wilt uitproberen heb ik hier nog wel wat dichte zakken liggen van vanille die je mag overnemen voor een kleine prijs.
Het is niet mijn smaak maar kon het niet ruilen helaas

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:04

Oh ja dat klinkt als dat van mn nichtje. Die had ook n spectaculair verschil in voor en na foto. Ze vergat erbij te zetten dat de vóór foto van vier jaar terug én van net na haar zwangerschap was ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:06

AfricanLady; wat ik al zei.. Ik hoef niet af te vallen, ik wilde enkel een gezondere levensstijl en meer energie (wat logisch is als je minder ongezond eten gaat eten en gezonder en meer vers eten naar binnen gaat werken) en dat werpt z'n vruchten gelukkig goed af. Ik stond vooral te kijken van de prijzen van al die poedertjes, capsules en 'snoepjes'. Ben nu maar aan de echt gezonde snoepjes begonnen; genoeg fruit en vers en gezond eten. Is nog leuk ook, want nu eet ik samen met de kleine lekker fruit en kook ik voor hem ook meteen vers mee. Win-win :)

Als je ziet wat je namelijk voor het spul kwijt bent.. 160 euro per maand... Voor 160 euro kan ik een hoop fruit kopen als lekker tussendoortje en als ik het heel slim doe en naar de markt ga en/of bij m'n schoonouders langs de groente en fruit stalletjes ga heb ik er ook nog wel een pak groente bij ook.. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-08-16 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:07

Als je het wil doen doe het dan iemand die je ook in real life kan spreken en kijk goed naar de voor en na foto's ze foppen je waar je bij staat.

Schouders naar voren, beetje hangen, wat duf kijken en je buik ontspannen geeft een iets ander beeld dan rechtop buikspieren aanspannen (anders hebben zelf topsporters een buikje) en heel vrolijk de camera in kijken geeft al z'n verschil.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:10

Een kennis van mij is met juice plus echt enorm veel afgevallen, ze heeft er ook een tijdje in gehandeld. En had gewoon echte voor en nafoto's :+ Heb t zelf ook gebruikt, -10kg. maar je moet dat spul als hulpmiddel zien, niet als wondermiddel. Je behoort imo in die periode echt te kijken naar je voeding en eetgewoontes en deze aan te passen. Anders heb je er niks aan zodra je stopt.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:11

Anoniem schreef:
AfricanLady; wat ik al zei.. Ik hoef niet af te vallen, ik wilde enkel een gezondere levensstijl en meer energie (wat logisch is als je minder ongezond eten gaat eten en gezonder en meer vers eten naar binnen gaat werken) en dat werpt z'n vruchten gelukkig goed af. Ik stond vooral te kijken van de prijzen van al die poedertjes, capsules en 'snoepjes'. Ben nu maar aan de echt gezonde snoepjes begonnen; genoeg fruit en vers en gezond eten. Is nog leuk ook, want nu eet ik samen met de kleine lekker fruit en kook ik voor hem ook meteen vers mee. Win-win :)

Als je ziet wat je namelijk voor het spul kwijt bent.. 160 euro per maand... Voor 160 euro kan ik een hoop fruit kopen als lekker tussendoortje en als ik het heel slim doe en naar de markt ga en/of bij m'n schoonouders langs de groente en fruit stalletjes ga heb ik er ook nog wel een pak groente bij ook.. :+

Voor mij heeft het ontzettend geholpen en ik doelde met wat jij gebruikte op TS.
En ja je bent wat kwijt .aar dit hielp bij mij beter dan gewoon voedsel.
Zelf sport ik veel en at ik gezond maar ik viel niet af.
Puur omdat het voor mij te weinig was het eten.
Met juice plus ben ik afgevallen en gaat het nog steeds goed.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:12

Ik zou gewoon zelf iets proberen, heb ik ook gedaan. Heel veel opgezocht op internet en gewoon begonnen. Want dat is meestal de grootste stap. Dit soort dieet-methodes klinken heel fijn, maar je moet het alsnog allemaal zelf doen. En ik eet persoonlijk liever verse producten dan vreemde ondefinieerbare poedertjes waar je ook nog eens een vermogen voor betaald.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:13

Als je je hier voor aanmeld kom je in een "geheime" facebookgroep waar alle gebruikers inzitten, hier wisselen ze recepten uit, laten ze hun vooruitgang zien en vertellen elkaar over verschillende sportoefeningen.

Ik mocht (tijdelijk) in de facebookgroep kijken, maar ben uiteindelijk toch afgehaakt omdat het me te duur is.
Ook vraag ik me af of die shakes nou zoveel anders zijn dan de shakes die je bij kruidvat etc kunt kopen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:17

Ja, want daar zit gemiddeld veel meer suiker in. Die willen ze goedkoop houden en lekker zoet, dus hup suiker erin. Van die juiceplus (en Herbalife trouwens ook) zit je echt goed vol en dat had ik met een weightcare dus totaal niet.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:26

Sammie schreef:
Ja, want daar zit gemiddeld veel meer suiker in. Die willen ze goedkoop houden en lekker zoet, dus hup suiker erin. Van die juiceplus (en Herbalife trouwens ook) zit je echt goed vol en dat had ik met een weightcare dus totaal niet.

Oke, dankjewel! Dat wist ik inderdaad niet. :)

Voor mezelf hou ik het maar gewoon bij gezond eten en meer bewegen.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:33

Mijn vriend gebruikt ook de juiceplus producten en volgt dan het DCN programma. Ik weet niet of er meerdere varianten zijn die met juiceplus werken.
Met het programma alleen heeft hij 15 kilo verloren, nu combineert hij het met beweging/sporten en valt nog steeds af.
Hij is er echt enthousiast over maar het is wel prijzig ja..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:34

Herbalife is het enige bedrijf waarvan ik de producten goed vind, vooral de sportlijn, en waarvan de hele verkoop er omheen me niet volledig stoort. Het zou leuk zijn als meer bedrijven het ongeveer zo gaan aanpakken.

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:39

Ik zie ze van herbalife en juice-plus langskomen. Herbalife is er wat opener over dan juiceplus. Ik vind het erg prijzig en het komt op vooral shakes en pillen slikken neer. Aangevuld met fruit. Afhankelijk van hoe streng je het wilt doen of je wel of niet een normaal avondmaal kan eten...