Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximuss schreef:Ergens zit er dan toch iets scheef in jullie relatie als hij liever liegt dan er "ruzie" over heeft... Waarom denkt hij dat er direct ruzie zou ontstaan als hij het je wel had verteld? Is dit al vaker voorgekomen?
Sunrise_ schreef:Tja mijn ervaring is vrees ik niet heel positief. Ik ben heel open-minded en makkelijk. Appen met allerlei meiden, lunchen met vrouwelijke studiegenoten, no problem. Behalve met eentje, die klik daar had ik gewoon totaal geen goed gevoel bij en later bleek mijn intuïtie ook te kloppen. Mijn ervaring is hoe meer je de bal teruggekaatst krijgt ("je bent gewoon jaloers/onzeker") hoe groter de alarmbellen.
Sunrise_ schreef:Tja mijn ervaring is vrees ik niet heel positief. Ik ben heel open-minded en makkelijk. Appen met allerlei meiden, lunchen met vrouwelijke studiegenoten, no problem. Behalve met eentje, die klik daar had ik gewoon totaal geen goed gevoel bij en later bleek mijn intuïtie ook te kloppen. Mijn ervaring is hoe meer je de bal teruggekaatst krijgt ("je bent gewoon jaloers/onzeker") hoe groter de alarmbellen.
Winged schreef:Als iemand berichten wist omdat hij bang is dat zijn vriendin boos wordt... Gevalletje 'waar rook is....'
TS: Ben jij nog gelukkig in jouw relatie?
Woogy schreef:Ben vooral benieuwd waarom hij haar nummer nou precies wilde. Als hij haar toch wel ziet als hij bij z'n maat is![]()
Ik ben zelf wat neurotisch maar dit is een situatie die ik niet helemaal zou vertrouwen. Berichten verwijderen is ook niet goed, wat stond daar in wat jij niet mocht weten.