Gewoonlijk ben ik dol op breien, haken, kleuren

Maarja ik ben rechts... Autorijden of fietsen gaat ook niet.
Wat ga ik morgen doen? Kindjes zijn naar de opvang en ik ben vrij. Beetje inspiratieloos ...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Plien91 schreef:Lezen, rondje wandelen, een vriendin bellen, uitgebreid theeleuten, serie/documentaire kijken, online shoppen en vooral genieten van de verplichte "rust"! Ik kon vorig jaar ook een tijd niks met mijn dominante hand/arm en het viel me mee hoe snel ik er handigheid in had. Alleen koken bleef lastig.
Wat vind je normaal leuk om te doen op een vrije dag?

Veulen84 schreef:Ik heb 2x mijn linkerarm gebroken als kind. Met ongeveer 1,5 maand ertussen. Ik was links, als een gevolg daarvan schrijf ik nu met rechts
Je kunt waarschijnlijk meer met 1 hand dan je denkt hoor. Gewoon klein beginnen en dan steeds een stukje meer doen. Je ziet vanzelf waar het schip strand.
dan ziet niemand of het een vlinder of een paard had moeten zijn
5 jaar terug de vingers van mijn rechterhand gebroken. Enorm naar en vervelend, maar ik kan daardoor wel zo ontzettend veel meer met mijn linkerhand. Zelfs schrijven lukt, als ik mijn best doe. Mijn linkerhand is nu sterker dan rechts, want rechts is nooit echt 100% genezen. 
Succes Lizzyy schreef:ik schrijf met links, maar met de schaar knip ik rechts, ik badminton/bowl rechts, eigenlijk doe ik alles rechts behalve schrijven