Echt... Heb ik weer... Mijn zus gaat 6 augustus trouwen. Leuk jurkje gevonden, en ik ben qua voorgevel niet zo rijkelijk bedeeld laten we maar zeggen. Dus ik had wat ruimte over. "Maar met een maximizer BH komt dat goed!" Ik hoor het mijn zus nog zo zeggen.
Dus BH gekocht, gepast... Het komt dus niet goed... De BH deukt dat kleine beetje tiet wat ik heb net wat naar binnen waardoor ik links en rechts ruimte over heb. Net niet mooi.
Dus lichtelijke paniek... Wat nu? Laten vermaken denk ik?
Het vervelende is, dat ik weinig tijd heb. Ik moet de rest van de week in Utrecht zijn voor de studie, maar volgende week in Zwolle ivm werk. Dus in Zwolle een kleermaker zoeken leek me het handigst. Maar zijn er hier evt nog mensen met een goed adresje? Het lastig is, dat het jurkje gevoerd is, dus twee lagen stof, de rits ook aan de zijkant...
Kosten maakt me niet uit, als het maar goed komt. Ander jurkje kopen is geen optie, andere zus heeft hetzelfde jurkje, en anders moet zij ook wat anders gaan kopen... Daar is ook te weinig tijd voor ivm studie en werken...
Hunkemöller is morgen half 10 open, de kleermaker om 10 uur. Dus ik heb morgenochtend vast een activiteit :p
Zouden die recenties op internet (telefoongids.nl) over de reparatiezaak betrouwbaar zijn? Liever dat ie minder mooi zit dan dat ik hem verlept terugkrijg:p
Als je tijd hebt, zou je even naar Hattem kunnen gaan. Daar zit zowel een Turk die naar zeggen heel goed werk levert, en sowieso Blok borduurstudio in de Kerkstraat. Die zijn exht heel goed, weet alleen niet precies hoe lang het bij hun duurt.
Je hebt siliconen inleggertjes. Kipfiletjes noem ik ze altijd. Geven een mooi effect Hunkemuller heeft ze vast wel
loez
Geplaatst: 27-07-16 22:20
hittepit_12 schreef:
Je hebt siliconen inleggertjes. Kipfiletjes noem ik ze altijd. Geven een mooi effect Hunkemuller heeft ze vast wel
Wilde ik Idd net zeggen! Gebruikte deze zelf voor mijn operatie. Was platter dan plat en deze gaven mij net een beetje vulling. Dus wie weet voor jou een oplossing!
In Nieuwleusen zit een heel goede kleermaakster, alleen wel zeggen dat het bloedspoed is en er letterlijk blij blijven, anders heb je kans dat ie pas 6 augustus 2017, klaar is. Maar ze is steengoed en niet duur.
eilleen333
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-16 11:23
Jurkje is gewoon een maat te groot. Wat er gebeurd is weet ik niet, maar hij zit gewoon echt minder mooi dan toen ik hem bestelde. Misschien ben ik afgevallen ofzo? Maar dit is niet oo te lossen met een BH, platstrijken etc, dus hij ligt bij de kleermaker. Dinsdag ophalen... Wel nieuwe mooie BH's gescoord:p
Voor de zekerheid kijk ik nog rond naar alternatieven, mocht het vermaken toch niet doen wat het moet doen. Maar ditzelfde jurkje is nergens te vinden in maat xs helaas..
Shirley
Geplaatst: 28-07-16 11:27
Dan moet je jezelf erin op maat eten, zit niks anders op
Helaas kom ik niet makkelijk aan. Maar anders zou ik de komende 1,5 week ontbijten met patat, lunchen met pizza en 's avonds metzelf de barsten vreten aan zetmeel. Helaas werkt dat voor mij niet. Maar fingers crossed! Deze man had er wel verstand van.
En natuurlijk zit de eerste haal er al in. Stom satijn... Eigenlijk een rampjurkje... Maar daar kon hij ook nog wel wat mee.
Bij de primark hebben ze ook de losse siliconenvullingen die eerder genoemd zijn. Kan me niet voorstellen dat het lekker zit, maar allicht voor je rampenplan In Assendorp zitten een paar Turkse kleermakers in de winkelstraat, daar hoor ik positieve dingen over. Maar eerst gewoon fingers crossed dat het nu goed lukt bij de eerste kleermaker!
Mijn zus is geen jurkjes fan, en ze zei al: als jij een andere neemt moet ik ook wat anders. Het is al een wonder dat we iets vonden wat iedereen leuk vond, haha! Maar ik ga er gewoon van uit dat het goed komt:)
Hier viel het mee, maar denk Dat dit de foto's zijn met links en rechts een opgevouwen vaatdoek er in:p Maar denk dat ik sinds het passen afgevallen ben ofzo. Moet wel, want het was nu echt net niet mooi meer.
Ik zou net zeggen, ik zie niet wat hier mis mee is. Zit heel erg mooi.
Storm
Geplaatst: 28-07-16 15:44
Schattig jurkje!! Maarre, er zijn ook foto's te zien zijn van een trouwjurk? Weet niet of dat de bruid is in kwestie?
Blue_flower
Geplaatst: 28-07-16 17:22
Ooh in het centrum zit een hele goede Turkse kleermaker, maar weet zo niet welk steegje. In ieder geval zitten er in die steeg een patatkraam en een restaurantje. Volgens mij kom je er als je bij de ingang van c&a de steeg in loopt (ingang tegenover een opticien).