Schaamt zich dood voor dit puberale topic, maar ik heb jullie hulp nodig.

Vorig jaar toen ik nog in een relatie zat kwam ik op mijn werk een erg leuke jongen tegen, hij is klant bij ons en komt regelmatig boodschappen halen. Toen ging mijn relatie uit en kwam ik hem een keer tegen tijdens het winkelen met een vriendin. Heel gênant was toen dat ik pas te laat zag dat hij het was en ik hem als het ware negeerde.

Hierna voegde ik hem toe op Facebook en uiteraard wat met hem gepraat, ging moeizaam want hij ontvangende mijn berichten pas veel later of niet. Verder niets bijzonders, gewoon wat hij deed in het dagelijkse leven blabla.
Toen heb ik hem een heel tijdje niet gezien, of hij er echt minder was of omdat ik hem steeds mis liep vanwege kantoorwerk is mij niet duidelijk.
Sinds ik terug ben van vakantie is hij weer terug en komt altijd aan mijn kassa als ik daar zit. De eerste keer direct druk aan de praat over mijn vakantie, of ik het leuk had gehad etc. Echt een gesprek alsof we elkaar heel goed kennen. Elke keer echt oogcontact etc, ik krijg daar een gevoel bij die ik totaal niet bij andere mensen heb.
Gisteren tijdens het tot ziens momentje, keken we elkaar nog eens aan op een hele diepe intense manier. Ik werd er gewoon gelukkig van. Dat wij elkaar zien zitten is wel duidelijk.
Maar hoe nu verder? Ik ben iemand zonder lef, dus een bon met telefoonnummer durf ik echt niet bovendien wil hij nooit een bon haha. Via Facebook praten is ook niet echt een optie gezien dat toen ook vaag ging met de berichten. Helaas is hij ook wat verlegen vrees ik.
Help, wat nu?
Zal die vast leuk vinden!

Ik had in jouw geval ook gewoon eerst gaan kletsen op Facebook, over ditjes en datjes. Dan kom je er vanzelf wel achter of hij interesse heeft. Daarna natuurlijk wel de stoute schoenen aantrekken en hem mee op date sleuren
Soms is er een beetje lef nodig!