De grote lijnen van de dag liggen al vast, er zal een activiteit plaatsvinden, vervoer wordt geregeld en we gaan gezamenlijk lunchen bij de activiteit. Waarschijnlijk wordt het een uitje dierentuin, maar hier moet ik nog even alle mogelijkheden voor doorspitten. Ik heb het gisteren pas toebedeeld gekregen, dus mag nu lekker aan de gang met offertes aanvragen en mogelijkheden bekijken. Super leuk!
Nu ben ik zo enthousiast dat ik eigenlijk wil proberen om zoveel mogelijk via sponsoring gedaan te krijgen. Dan het liefst met lokale ondernemers, omdat het natuurlijk een heel lokaal project betreft. En had ik bedacht om de deelnemers aan het eind van de dag naar huis te sturen met een leuke gevulde goody-bag, met liefst natuurlijk allemaal gesponsorde producten!
Alleen, wat is nou leuk om daar in te doen? Daarvoor kan ik jullie input goed gebruiken!
Dus de vraag: wat zie je graag in een goody-bag? De doelgroep betreft dus kinderen/jongeren in de leeftijd van 6-24 jaar (hoewel de ervaring leert dat de meeste aanmeldingen zitten in de groep van 8-16 jaar). Alle input is welkom!
Als je een soort tasje wil maken geschikt voor leeftijd 6 t/m 24 zou ik eerder denken aan een tasje met lekkers/fruit/broodjes voor onderweg, en het idee van de dopper (of ander herbruikbaar drinkflesje) vind ik ook leuk! Prima voor mee naar het werk bij de wat oudere groep, en voor naar school voor de kinderen