Sinds een tijdje loop ik bij een fysiotherapeut. Al vanaf de eerste behandeling vind ik het een leuke jongen. Hij is een paar jaar ouder dan mij. De behandelingen zijn gezellig, we kletsen veel en ik kan met hem lachen. Soms raakt hij mijn arm aan, maar misschien bedoelt hij daar verder niets mee. Ik heb hem een vriendschapsverzoek gestuurd via facebook en dat heeft hij geaccepteerd. Hij heeft mijn profielfoto geliked, maar verder niets.
Laatst zou ik mijn laatste behandeling hebben en heb ik iets gebakken als bedankje. Helaas was er iemand bij die dag, maar ik durfde sowieso niets te zeggen of hem mee uit te vragen.
Daarna heb ik ook niets van hem gehoord via facebook. Helaas zijn de klachten intussen weer terug en heb ik weer behandelingen van hem (elk nadeel heb zijn voordeel?)
Ik heb nog een paar behandelingen nodig, maar ik weet niet precies hoeveel. Waarschijnlijk zie ik hem nog minstens een maand of langer.
Nu had ik het er vanmiddag met een vriendin over en ik twijfel.
Zij zegt dat ik hem mee uit moet vragen en dan eventueel wisselen naar een andere fysio. Zowel bij positief als negatief resultaat
Maar ik durf niet
Ergens denk ik 'He's just not that into you', want dan zou hij je wel mee uit vragen of contact opnemen.
Aan de andere kant, misschien durft hij de stap niet te wagen, omdat hij de fysiotherapeut is? Wie niet waagt die niet wint en is een blauwtje lopen echt zo erg? Maar ik ben nogal verlegen.
Wat zouden jullie doen?
Ik kan nu mijn moed verzamelen en hem een fb berichtje sturen?
Of wachten op mijn laatste behandeling en daarna een berichtje sturen.
Of niets doen.
Iemand ervaring hiermee?
Daar kan die fysio toch niks aan doen? Of heeft hij de uitnodiging aanvaard?
Heeft nog een heel lang topic over gelopen op bokt, haha!