Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Want alleen heel veel gaan rijden direct is best gevaarlijk.
MarlindeRooz schreef:Ik zou eerst maar wat gaan rijden in een bekende auto.Want alleen heel veel gaan rijden direct is best gevaarlijk.
Siersma schreef:Er is namelijk een reden dat je een jaar je rijbewijs moet hebben voor een huurauto...
MarlindeRooz schreef:Nee daarom is het handig om eerst samen met iemand er in te rijden die je helpt.
Ik ken dus geen bedrijf waar ze deze regel overboord gooien, ik denk dat het zoektocht nog best moeilijk wordt.mariekerocky schreef:Siersma schreef:Er is namelijk een reden dat je een jaar je rijbewijs moet hebben voor een huurauto...
Precies. En anders heb je dus een hoog eigen risico, want met weinig ervaring vorm je gewoon een groter risico dan iemand met jaren ervaring.
Maar aangezien je geslaagd bent voor je rijbewijs neem ik aan dat je prima kan rijden, dan is dat hoge eigen risico toch geen probleem? Tenzij je ervan uitgaat dat je schade gaat rijden
Liselot schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zou eerst maar wat gaan rijden in een bekende auto.Want alleen heel veel gaan rijden direct is best gevaarlijk.
Want? Je moet juist kilometers maken zodra je je rijbewijs hebt. Ik ben naar zuid belgie gereden toen ik mijn rijbewijs net een weekje had, leer je veel van
Rondweg Milaan