WiFi versterken in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

WiFi versterken in huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 20:35

Hoi,
Als ik in bed lig, kijk ik graag nog een serie of film op Netflix. Helaas springt de serie heel vaak uit omdat de WiFi niet sterk genoeg is (kastje staat beneden).
Nu weet ik dat er versterkers zijn, maar ik ben een complete leek op dat gebied. Ik zie er die in het stopcontact moeten maar ook anderen met een soort antennes bovenop.
Wie weet hier wel meer vanaf? Wat een een goede versterker voor een nette prijs?

Bedankt voor de info!

joyce83

Re: WiFi versterken in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:38

Ik lees even mee, heb er ooit eentje bij action gekocht maar krijg zoiets dus niet aan de gang dus hoop dat er een tip komt waar je echt gewoon heel makkelijk mee klaar bent.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:40

Laatst bijgewerkt door JeaDH op 10-07-16 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:41

Denk dat een wifi homeplug beste oplossing is.
Geen kabels trekken, gewoon 2 dingen in stopcontact.

Weet niet welke provider je hebt, maar ik heb er 1 van Ziggo.
Hier site met wat uitleg over de wifi:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wif ... wifi-punt/

en ook voorbeeld van het apparaat wat Ziggo dan verkoopt
https://www.ziggo.nl/internet/wifi-punt ... opcontact/

Er zijn ook veel wifi extenders, maar die zou ik ook niet adviseren, want die zal bereik op zolder ook niet sterk genoeg maken :)

Hoop dat je er wat aan hebt:)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 20:46