Aangezien ik gisteren mijn diploma in ontvangst heb mogen nemen, ben ik nu officieel aangenomen op mijn vervolgopleiding. Na de zomer ga ik naar het CAH Vilentum in Dronten (Ik las iets over een naamverandering?) en het leek me leuk om alvast wat mensen te leren kennen die in aankomend schooljaar hier ook zullen zijn.
Ik had al een topic gezien over hippische bedrijfskunde, maar die was al een paar maand oud en ik was ook wel benieuwd naar alle studenten op de school die hier op bokt zitten. Om heel eerlijk te zijn vind ik het allemaal best spannend..
zo ver van huis en ik denk niet dat ik daar ook maar iemand zou kennen, dus dit zal wel een mooie kans zijn om alvast wat mensen te leren kennen en ervaringen uit te delen voor het allemaal begint en tijdens de eerste paar weken.Ik zal zeggen: Stel jullie allemaal voor en ik zal alvast beginnen
Ik ben dus Samantha en volgend jaar begin ik op het Vilentum aan de opleiding Diergezondheid & Management. Ik blijf lekker thuis wonen, bij mijn paardje en vriend
Hiervoor deed ik havo NG en verder weet ik niet zo heel goed wat ik ervan moet verwachten. Ik twijfel nog wel of ik me nog aansluit bij de USRA (als dat nog kan). Duss.. dat
Ik ben trouwens geen USRA lid, kan je elk jaar nog lid van worden als je dat wilt!
Gewoon leuke activiteiten waarmee je elkaar een beetje leert kennen en aan het einde van de week ken je de weg in Dronten en op school ook gelijk, ideaal!
Als je ergens vragen over hebt staat me inbox voor je open.