Ik woon sinds een half jaar in hetzelfde dorpje als mijn ouders. Daarvoor heb ik 2 jaar ergens anders gewoond, ongeveer 10 km verderop.
Mijn huidige huisje is letterlijk bij mn ouders om de hoek.
Regelmatig staat (vooral mn moeder of broertje (12) of zusje (8) aan de deur.
Ik vind dit machtig irritant. Ik ben graag op mezelf en vind het heerlijk soms uren alleen te zijn.
Ik heb ze hier wel eens op aan gesproken, maar dan is het oke we zullen het niet weer doen.
Maar het gebeurd zo weer.
Nu ook weer. Ik doe niet los, misschien lekker aso maar oke.
Heb momenteel ook een vriend en misschien komt hij straks. Ik ben altijd bang dat ze dan opeens ook voor de deur staan. Dit hebben mijn broertje en zusje al eens geflikt, ik heb toen wel open gedaan en gezegd dat ze weg moesten gaan. Toen zijn ze achterom via de tuin naar binnen gekomen.
Heel irritant.
Dus bokkers, wie heeft er een gouden tip voor mij?
Verhuizen was nog niet echt de bedoeling
.
dus das nu niet echt een optie...
Dan nog ben ik ongeveer om de 2/3 weken bij hun of komen zij hier voor een verjaardag van een familielid, want die wonen wel allemaal in dezelfde stad als ik. En met hun heb ik afgesproken dat ik wel naar hun toe kom als ik ze wil zien en dat werkt gelukkig prima zo
) 
ik vind het altijd gezellig en mn ouders ook. Als ze geen tijd hebben gaan ze gewoon door waar ze mee bezig waren of help ik even. Maar eigenlijk hebben wij altijd wel tijd voor elkaar