ong. Een weekje geleden heb ik mooie brandwonden gekregen in de tram
door een zuur ( boterzuur ) waar ik op ben gaan zitten - van alle plekken was er maar 1 met zuur er op , had net zo goed de lotto kunne winnen
- De hele tram stonk naar het goedje in een woord v.r.e.s.e.l.i.j.k .
Dus in het kort .
Ik kom van school en loop naar de tram halte , de tram komt aan rijden en de deuren zijn nig niet eens open of ik reuk die vieze geur al en dan gaan de deuren open en is het tien x erger . Ik ga toch maar de tram in en ga uit gewoonte helemaal voorin zitten . Zie ik daar een mooi water flesje liggen met een kleine hoeveelheid er in , ik dacht zal wel niks zijn -uiteindelijk het flesje waar het zuur in zat- ik ga dus zitten en voel direct dat het nat is dus dan denk je ieuw en ga je een stoel opzij . Geen seconde later voel ik het branden als een gek , ik dacht zal wel mijn broek zijn . Ben na 2 haktes uitgestapt omdat het zo.n pijn dee en ben toen 1 halte gaan lopen , ben weer op de tram gegaan . En rook dus de zelfde geur in de tram , de geur was dus in mijn kleding gegaan , na 1 of 2 haltes komt die chauffeur eruit om te vragen wat het is , ik hou me stil . (Die andere chauffeur van de orginele tram heeft letterlijk niks gedaan is doorgereden tot zoetermeer !) ik ben na een paar haltes uitgestapt omdat ik niet kon zitte en ben naar huis gelopen heb al gebeld wat er was gebeurdt en dat ze de douche moesten aanzette . Kom ik thuis snel ik naar boven kleren uit en in de douche ik kijk waar het pijn doet en vreselijke brandwonden niet normaal , ondertussen had mijn vader al htm gebeld en htm de politie en ambulance ben uiteindelijk zelf naar het ziekenhuis gegaan waar ik heb gehoord dat het 3 maanden gelden ook was gebeurd !
Dan net thuis een hele politie onder vraging en ze hebben iemand op het oog die het heeft gedaan !
Bizar