Brandwonden in de tram .

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AylaL

Brandwonden in de tram .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-16 19:59

Hi ,

ong. Een weekje geleden heb ik mooie brandwonden gekregen in de tram ;( door een zuur ( boterzuur ) waar ik op ben gaan zitten - van alle plekken was er maar 1 met zuur er op , had net zo goed de lotto kunne winnen _/-\o_ -
De hele tram stonk naar het goedje in een woord v.r.e.s.e.l.i.j.k .
Dus in het kort .
Ik kom van school en loop naar de tram halte , de tram komt aan rijden en de deuren zijn nig niet eens open of ik reuk die vieze geur al en dan gaan de deuren open en is het tien x erger . Ik ga toch maar de tram in en ga uit gewoonte helemaal voorin zitten . Zie ik daar een mooi water flesje liggen met een kleine hoeveelheid er in , ik dacht zal wel niks zijn -uiteindelijk het flesje waar het zuur in zat- ik ga dus zitten en voel direct dat het nat is dus dan denk je ieuw en ga je een stoel opzij . Geen seconde later voel ik het branden als een gek , ik dacht zal wel mijn broek zijn . Ben na 2 haktes uitgestapt omdat het zo.n pijn dee en ben toen 1 halte gaan lopen , ben weer op de tram gegaan . En rook dus de zelfde geur in de tram , de geur was dus in mijn kleding gegaan , na 1 of 2 haltes komt die chauffeur eruit om te vragen wat het is , ik hou me stil . (Die andere chauffeur van de orginele tram heeft letterlijk niks gedaan is doorgereden tot zoetermeer !) ik ben na een paar haltes uitgestapt omdat ik niet kon zitte en ben naar huis gelopen heb al gebeld wat er was gebeurdt en dat ze de douche moesten aanzette . Kom ik thuis snel ik naar boven kleren uit en in de douche ik kijk waar het pijn doet en vreselijke brandwonden niet normaal , ondertussen had mijn vader al htm gebeld en htm de politie en ambulance ben uiteindelijk zelf naar het ziekenhuis gegaan waar ik heb gehoord dat het 3 maanden gelden ook was gebeurd !
Dan net thuis een hele politie onder vraging en ze hebben iemand op het oog die het heeft gedaan ! *\o/*

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:03

Ik snap dat je geschrokken bent! Vreselijk zeg, en pijnlijk!
Wel jammer dat je niets gezegd heb toen je de pijn voelde, voor hetzelfde geld is er na jou nog iemand gaan zitten die nu ook brandwonden heeft.

Sterkte met je verwondingen!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-16 20:04

LinSa schreef:
Ik snap dat je geschrokken bent! Vreselijk zeg, en pijnlijk!
Wel jammer dat je niets gezegd heb toen je de pijn voelde, voor hetzelfde geld is er na jou nog iemand gaan zitten die nu ook brandwonden heeft.

Sterkte met je verwondingen!

Ja , gelukkig is niemand daar gaan zitten omdat dat de plek is waar het goedje lag en daar stonk het dus het ergste . En bedankt :)

LinSa

Re: Brandwonden in de tram .

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:08

Oh gelukkig! Hopelijk krijgen ze de dader snel te pakken. Dit zijn natuurlijk geen grapjes. :(:)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:10

Wat verschrikkelijk dat je brandwonden hebt opgelopen! Je hebt een hoop idioten op de wereld.

In de hoop dat je nooit meer te maken krijgt met brandwonden.. maar doe alsjeblieft nooit meer je kleren uit voor het koelen!

Waarom heb je onderweg niks gezegd? Pijn hebben en dan om hulp vragen is niks om je voor te schamen.

hoop dat de wonden goed genezen en dat de pijn snel over is :(:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:13

Wow TS, dat is flink schrikken joh, zoiets verwacht je toch niet.. Welke debiel zou hier nou zijn hobby van maken...?

Hopelijk heelt het snel en mooi, zo iemand kan gewoon een vreemde voor het leven verminken..

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:25

Je hoort de laatste dagen meer van die rare dingen! Ik las op Facebook dat er hiv besmette injectiespuiten tussen de zitting en rugleuning worden gezet. Als je er dan op gaat zitten prikt die in je achterwerk en ben jij ook besmet.

Ik vind het een belachelijk vies werk van die mensen. Altijd goed opletten waar je op gaat zitten!

Beterschap voor jou!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:46

steefvicky schreef:
Je hoort de laatste dagen meer van die rare dingen! Ik las op Facebook dat er hiv besmette injectiespuiten tussen de zitting en rugleuning worden gezet. Als je er dan op gaat zitten prikt die in je achterwerk en ben jij ook besmet.

Ik vind het een belachelijk vies werk van die mensen. Altijd goed opletten waar je op gaat zitten!

Beterschap voor jou!

Wow :wow: Bizar :oo

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:54

Zowel van het zuur en de naalden gelezen inderdaad, vertrouw het allemaal niks meer sta liever... Waar gaat het heen met sommige mensen :n

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:57

ziek dat mensen dat doen! als je in dat zuur gaat zitten kan je weer genezen maar dan die naalden.. hiv kan je niet genezen. allebei gestoord om te doen.

vervelend dat het jou moest overkomen, beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:02

Wow Ts wat schrikken! Niet normaal wat mensen allemaal niet verzinnen, hoe halen ze het in hun hoofd. :(

Abeltje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:11

Beterschap, het moet niet gekker worden in deze wereld....

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:29

Wat bizar zeg.. Echt, wat een freaks die dat doen. Ik kan daar heel boos om worden, net als wat ik hierboven lees over geïnfecteerde naalden ?! Wat een zieke geesten.

Sterkte met je verwondingen. Ik hoop dat het snel weer herstelt.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:42

Het is verschrikkelijk van die naalden en ik wens het nadrukkelijk niemand toe en ziek is het en ziek blijft het - maar Gode zij lof dat de kans dat je er HIV mee oploopt klein is.
(Het virus sterft snel als het in een naald zit, buiten het menselijk lichaam.)

En een hiv besmetting is niet om mee te spotten, maar voor Nederlanders betekent het """alleen maar """ de rest van je leven pillen slikken en bloedcontrole.
(Aids krijgen en doodgaan is niet meer aan de orde in de rijke wereld.)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:47

Tjeempie wat een malloten! Dan mis je toch een paar hersencellen links en rechts... De persoon die dit soort dingen in mijn kop haalt moeten ze levenslang opsluiten!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 22:22

Jezus wat een idioten!! Ik let voortaan nog wel beter op in de HTM bus en trams.

Sterkte met je billen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 11:52

Janneke2 schreef:
Het is verschrikkelijk van die naalden en ik wens het nadrukkelijk niemand toe en ziek is het en ziek blijft het - maar Gode zij lof dat de kans dat je er HIV mee oploopt klein is.
(Het virus sterft snel als het in een naald zit, buiten het menselijk lichaam.)

En een hiv besmetting is niet om mee te spotten, maar voor Nederlanders betekent het """alleen maar """ de rest van je leven pillen slikken en bloedcontrole.
(Aids krijgen en doodgaan is niet meer aan de orde in de rijke wereld.)

Pillen zijn uitstel van executie. AIDS is nog steeds ongeneeslijk en er sterven nog steeds mensen aan. Enfin, niet aan de AIDS zelf maar aan de gevolgen. Bovendien is het ook niet "alleen maar pillen" nemen maar een gehele aanpassing van je leven die je moet doen. Om nog maar te zwijgen over de onzekerheid die je je leven lang hebt.

Maar de kans op besmetting via een naald oid is inderdaad een stuk kleiner dan veel mensen denken.

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:12

oh ik hoop dat ze diegene snel te pakken hebben! Wat naar voor je! Veel sterkte toegewenst!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:19

Wat lopen er toch een staats gekke idioten rond op deze wereld :n

Van die naalden heb ik laatst inderdaad gelezen maar van dit zuur niet
Van die naalden zoals al eerder gezegd is, hiv bacteriën leven niet heel lang buiten een lichaam. het is uiteraard zorg wekkend dat dit gebeurd en het moet opgelost worden liever gisteren dan vandaag nog.
En de mensen moeten (helaas) uit kijken waar ze gaan zitten.

Ts heel erg veel sterkte ik hoop dat je snel opknapt en dat de dader(s) snel gepakt kunnen worden

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:23

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:32

Altijd als er iets raars op de zitting zit of ernaast blijf ik lekker staan, je weet maar nooit.

Ik kijk altijd 2 x goed, want je verneemt zoveel rare dingen van wat er allemaal gebeurd in het OV.

Pfff verschrikkelijk voor jou, sterkte en beterschap en dat het snel geneest.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:42

steefvicky schreef:

Beterschap voor jou!

Dit is een HOAX.. Wel een keer aangetroffen in oostenrijk maar niet in nederland of belgie. Zie: https://sites.google.com/site/dehoaxwij ... bustreinen

Ts, wat balen dat je dit ia overkomen, ik hoop voor je dat het snel geneest.
Laatst bijgewerkt door XxDiandraxX op 26-06-16 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 12:44

Ts, schrikken zeg! Ik had het gelezen, dat er onlangs trams hier waren stilgezet in verband met een rare, vieze geur. Nooit geweten dat daar dus ook passagiers (jij) bij betrokken waren en dat dit erachter zat. Sterkte!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 14:26

Szan schreef:
Ts, schrikken zeg! Ik had het gelezen, dat er onlangs trams hier waren stilgezet in verband met een rare, vieze geur. Nooit geweten dat daar dus ook passagiers (jij) bij betrokken waren en dat dit erachter zat. Sterkte!

Ja de tram was stilgezet in zoetermeer , ik ik stapte in loosduinen in dus die tram heeft gewoon door gereden .

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 14:29

Jemig, wat een bizar verhaal!
Hoe is het nou met jou en de brandwonden? Niet teveel pijn meer? Geen littekens?