Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yunaa schreef:Ik ben 1.86 meter en koop mijn broeken eigenlijk alleen bij de Primark. Daar heb je speciale broeken voor korte, dikke, dunne en lange mensen. Ik ben moeilijk (lees: heel moeilijk!), maar die broeken zijn fantastisch! Met mijn hele lange benen houd ik nog stof over aan de onderkant en is het zeker niet zo dat als ik ga zitten, de broek omhoog kruipt () en daardoor de enkel zichtbaar is.
Broeken van H&M, C&A pas ik gewoon allemaal qua lengte niet. Of de hele dure broeken van bepaalde merken over de € 100,-, maar dat vind ik zonde. Ik ben een broek namelijk na een tijdje weer zat.
pinkie87 schreef:Yunaa schreef:Ik ben 1.86 meter en koop mijn broeken eigenlijk alleen bij de Primark. Daar heb je speciale broeken voor korte, dikke, dunne en lange mensen. Ik ben moeilijk (lees: heel moeilijk!), maar die broeken zijn fantastisch! Met mijn hele lange benen houd ik nog stof over aan de onderkant en is het zeker niet zo dat als ik ga zitten, de broek omhoog kruipt () en daardoor de enkel zichtbaar is.
Broeken van H&M, C&A pas ik gewoon allemaal qua lengte niet. Of de hele dure broeken van bepaalde merken over de € 100,-, maar dat vind ik zonde. Ik ben een broek namelijk na een tijdje weer zat.
Ik pas niet in die broeken van de primarktik heb voor de lengte de lange maat nodig maar voor de brede kom ik dan op 36 uit of zo maar dan passen mijn voetjes niet meer door de broekspijpen hahaha heel jammer gewoon
MataHari13 schreef:Ik ben 1.89 en ik heb ook lange benen. Ik heb laatst 2 broeken gehaald bij de miss etam. Als de winkel een lange afdeling heeft, kan je daar broeken kopen tot lengte 38. En voor een schappelijk prijs.
Janine1990 schreef:MataHari13 schreef:Ik ben 1.89 en ik heb ook lange benen. Ik heb laatst 2 broeken gehaald bij de miss etam. Als de winkel een lange afdeling heeft, kan je daar broeken kopen tot lengte 38. En voor een schappelijk prijs.
Ik vind ze duur voor wat je krijgt... Ik heb een jeans met een draaipijp die totaal niet comfi zit. En meerdere lange broeken in zwart gehad, jeans achtige stof, waarvan de naden op de kontzakken gewoon in no time loslaten, ritsen niet goed zijn en kleuren niet goed blijven. Ik heb voor die broeken allemaal 50 euro betaald.
Nu heb ik broeken van Mac, CMK en Mustang die super mooi zitten en kwalitatief echt heel erg goed zijn!
Plien91 schreef:En LTB heeft ook mooie broeken in lengtemaat 36. Kosten iets van €70 (voor een goeie spijkerbroek dus niet idioot veel) en blijven heel mooi!
karlli schreef:Plien91 schreef:En LTB heeft ook mooie broeken in lengtemaat 36. Kosten iets van €70 (voor een goeie spijkerbroek dus niet idioot veel) en blijven heel mooi!
Klopt voor jeans haal ik inderdaad LTB of Mustangs, erg fijne broeken, niet al te duur. Hier Lengtemaat 36 icm 26/27 (afhankelijk van de broek), altijd leuke zoektocht ondanks dat ik maar 1.81 ben
Maeve schreef:1.90 hier! Laatst een dorp verderop (Beilen, voor de Noorderlingen) een winkeltje gevonden met de wereld aan lengtematen! Niet duur en allerlei leuke modelletjes. Ik zit meer met het probleem dat ik geen bh's pas... Ik heb een kleine cup en alle bandjes zijn te kort
Biscuitje schreef:Maeve schreef:1.90 hier! Laatst een dorp verderop (Beilen, voor de Noorderlingen) een winkeltje gevonden met de wereld aan lengtematen! Niet duur en allerlei leuke modelletjes. Ik zit meer met het probleem dat ik geen bh's pas... Ik heb een kleine cup en alle bandjes zijn te kort
Dit. Echt altijd!![]()
Ik voel mij altijd erg uit verhouding: lange benen, flinke heupen, flinke bips, brede schouders, maar (vrijwel) geen borsten.