Ik vroeg me af hoe jullie het doen met jullie vriend/vriendin en het werken van beide kanten er naast.
Momenteel ben ik anderhalve maand aan het daten met een hele leuke lieve jongen. Hij is boer en ja, ik kom zelf ook uit die sector en weet dat het geen 9 tot 5 baan is.
Ik heb altijd uit de gein gezegd dat ik een boerenzoon ging trouwen

En tadaa, hij is een boerenzoon. Ik heb ook altijd geroepen dat ik het helemaal begrijp dat er dan niet zoveel kan, je zit toch aan je bedrijf vast.
Maar goed, deze leuke jongen is niet alleen boer. Zijn broer zit ook bij het bedrijf in en zijn vader ook.
En nou komt het klagen;
Doordeweeks spreken we bijna nooit af. Hij is druk.
In de weekenden proberen we 's avonds wat te doen (of vrijdag of zaterdagavond) en op zondag proberen we smiddags bij elkaar te zijn.
Nou is het zo geregeld dat hij op zondag bv 's ochtends melkt en voert en 's avonds zijn broer, of andersom.
Afgelopen zondag een super dag gehad. Hij moest 's ochtends melken en was net na de middag bij me.
Super dag gehad, echt waar, maar om half 6 was het; ja ik ga toch naar de boerderij toe, kijken of ik wat kan doen.
Uhm, oke...
En zo zijn er wel meer dingen. Ik zou vd week bij hem slapen, gisteren ging niet door want hij was een afspraak met zn vrienden vergeten.
Vanavond wordt laat, want druk druk druk... Dus voordat hij me ophaalt is het waarschijnlijk wel 9 uur.
En dan tot morgenochtend half 7 ben ik bij hem, want dan moet hij werken.
Het is nog geen officiele relatie, ik heb zijn ouders ook nog niet ontmoet. Zijn broer waarmee hij in het bedrijf zit weet ook niet van 'ons' af.
Omdat ik zelf ook in de veehouderij zit, heb ik wel eens uit de gein gezegd dat ik hem wel kom helpen.
Maar dat kan niet, mag niet, is raar... Etc.
Kortom; zie ik dingen die er niet zijn, moet ik me niet zo aanstellen... is dit iets van zijn bindingsangst of...?
Herkent iemand dit, hoe doen jullie het met werken?
Moet hij misschien wennen dat ik ook tijd 'eis'?
hij is 26 en ik 18 en het is ook nog een uur rijden naar elkaar toe.