Doen jullie mee aan meetings en zoja wat voor meetings en zo nee waarom dan niet?
Ik ben begonnen met lasergame meetings in Utrecht. Gingen we lasergamen en daarna naar de Mac.
Later kwamen daar de Harry Potter meetings bij, we waren HP fan en gingen naar de film (welke was om het even) en daarna naar de Mac.
Hebben hier iets van 6 meetings mee gehad.De Moonlight meeting, we waren met een groepje fan van die serie en hebben bij 1 van die bokkers thuis het hele seizoen gekeken.
Voor mij een hele spannende meetings was de Spook meeting in Schotland. [BEU] Ghostbokkers Reisverslag met FOTO'S!!
Ben later terug geweest met 2 andere bokkers. [BM] Bokt Goes Schotland: Foto Verslagen Topic!!
Picknick meeting die helaas vanwege de regen een beetje in het water viel.

Meerdere spelletjes/gourmet meetings gehad.
Natuurlijk de tigduizend fotomeetings waaraan ik heb meegedaan.

De buitenritten bij de Mill Ranch. [RIJ-ITP] The Mill Ranch door de jaren heen!
De vast wel bekende Kerstmeetings, waar ik Bokkers bij mij thuis uitnodig die anders alleen zouden zitten.
We hebben met een groepje bokkers een tijd fanatiek Howrse gespeeld en met die meiden een paar meetings gedaan. Bij één van ons thuis gezellig gegeten en gekletst.
Ik zit ook met 5 andere meiden in een foto chicks app en we gaan ook af en toe met zijn alles ergens wat eten.
We zijn ook een keer met een groepje gaan rijden bij het Fjordenpaard.
Ook zat ik ooit in een HK over Twilight en met die meiden hebben we ook regelmatig gezellige meetings gehad. (iets met drank enzo haha)
Ik was ooit teamlid en kwam dus in aanmerking voor een (ex)team meeting bij bokker Ibbel thuis. Was ook super gezellig.
Ooit heb ik western meetings bij Ed Gosen georganiseerd. Dan gingen we met een groep rijden op zijn lespaarden.
Met de HK groep Leusdense Bokkers heb ik ook meetings gedaan.
Ik heb dus ondertussen heel wat bokkers gemeet en volgens mij is het lijstje in mijn profiel ook nog niet compleet maar ik vind het altijd super leuk om andere bokkers te meeten.
, wat me overigens wel leuk lijkt haha.
Al ben ik in het 'echte' leven wel heeel sociaal en sta ik open om nieuwe mensen te leren kennen. Ik zit hier niet met een doel om nieuwe mensen te leren kennen, maar voornamelijk om topics te lezen. Nu niemand mij persoonlijk kent, vind ik het fijner om dingen op het Internet te zetten, dan dat ik persoonlijk herkend word.
) en Mills en fotomeetings en ik vergeet vast nog iets 
. Ieder z'n ding hoor, maar ik ontmoet mensen gewoon liever via de kroeg.
.