Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fenrir schreef:Ik heb niks aangegeven op mijn profiel (maar vul dan ook geen andere gegevens in zoals woonplaats, familie, etc.) en mijn partner ook niet.
Gelukkig denken we er allebei hetzelfde over nml. dat het niet hoeft. Mocht mijn partner iemand zijn die het per se op Facebook wil zetten zou het wss mijn partner ook niet zijn.
Noblesse_ schreef:Het heeft geen zin dat andere bokkers hier gaan op reageren, uiteindelijk kom jij toch weer met je mening, die in jouw ogen de enige juiste is en waarover geen discussie mogelijk is.
Ik neem dan ook de moeite niet om hier een antwoord op te geven.
.
Vjestagirl schreef:Als ik het erg zou vinden dat iemand in zijn sociale kring zou weten dat we een relatie hebben dan zou ik het hem wel laten weten.
Palmera schreef:Noblesse_ schreef:Kelly_ann, ik zeg gewoon wat heel veel bokkers denken, is dat zo verkeerd dan?
Het lijkt mij het verstandigst als jij gewoon voor jezelf denkt, en niet gaat denken wat jij denkt dat heel veel bokkers denken. Zó verziek je óók een topic!
, in elk topic waar hij zich in mengt ontstaan er ruzies en ergernissen.
. Huertecilla schreef:Vjestagirl schreef:Als ik het erg zou vinden dat iemand in zijn sociale kring zou weten dat we een relatie hebben dan zou ik het hem wel laten weten.
Moet dat niet andersom zijn?
Niets over/van een ander plaatsen voor je dat gevraagd hebt?!
Huertecilla schreef:Vjestagirl schreef:Als ik het erg zou vinden dat iemand in zijn sociale kring zou weten dat we een relatie hebben dan zou ik het hem wel laten weten.
Moet dat niet andersom zijn?
Niets over/van een ander plaatsen voor je dat gevraagd hebt?!
@Kwanyin: iemand kan jou alleen zeggen iets niet te plaatsen wanneer deze weet dat je dit van plan bent.
Weer weghalen is een illusie. Je kan het niet terugdraaien.
Vjestagirl schreef:Nee hoor. Mijn vriend mag (binnen de grenzen van het redelijke) gewoon over mij plaatsen wat hij wil. Dat hij bij mij is geweest, dat we een dag naar de efteling zijn geweest, dat ik de pizza aan heb laten branden, dat we samen een vijver gegraven hebben en zelfs dat we een relatie hebben. Ik vertrouw hem, ik ga er vanuit dat hij geen rare dingen op fb zet ("net weer lekker liggen batsen") en boeiend, het is maar facebook...
.
.