Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kwita schreef:Ik zelf ben van school gegaan omdat wij een juf hadden die je onzichtbaar kon pijnigen (zonder blauwe plekken )en je ook geestelijk kleineerde en openlijk belachelijk maakte voor de klas.ze is wel met vervroegd pensioen gemoeten maar ondertussen zijn er jaren lang wel enkele pechvogels in een klas geweest.....
Haal hem uit die omgeving dit kan hem echt beschadigen voor het leven!blijf niet te lang tobben,dat is mijn pers ervaring....met vriendjes kun je altijd contact houden zeker op een dorp, en hoe zit het met scholen in de buurt is het ver weg?

Vjestagirl schreef:Voor iedereen die wil dat de stagiair helemaal uit het onderwijs vertrekt: waarom? Hij leert nog, misschien heeft hij zich nooit gerealiseerd dat wat hij doet (of niet doet) zo'n grote impact heeft op dit jonge kind. Misschien heeft hij zich nooit gerealiseerd dat 'we zeggen sorry als we elkaar pijn doen' ook voor hem geldt. Voor mij hoort dit bij stagiaire zijn, fouten maken en daarvan leren. Ik zou me meer zorgen maken om de lakse aanpak van de juf, die is degene die de stagiair moet corrigeren.