Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rienne schreef:Je kan er toch niet aan doen dat je ziek bent?
Hoe vervelend ook dit is onmacht, niemand kiest er voor om ziek te zijn
Zou gewoon zeggen dat je het ook super vervelend vond
xCarpediem schreef:Het kan toch gebeuren dat je een keer ziek bent, dat overkomt je. Natuurlijk zal je baas teleurgesteld zijn of er even van balen, maar het had haar of een ander net zo goed kunnen overkomen.
Ik zou gewoon weer gaan werken op de dag dat je moet en er niet teveel woorden aan vuil maken. Als je haar tegenkomt kun je altijd vragen hoe haar vakantie was en dan kun je ook zeggen dat je het erg vervelend vond dat je ziek was. Het is niet meer terug te draaien en je kunt er niet aan doen.
Ik denk dat je je meer zorgen maakt dan nodig.
Edit: Als je haar er al eens een app over gestuurd hebt dan zou ik het nu laten voor wat het is.
eilleen333 schreef:Wanneer is dit geweest? Is het pas geleden, of al langer geleden?
Marsu schreef:Ziek is ziek, daarvoor hoef je je toch niet te schamen?
Heb je daarna al wel weer gewerkt? Als je weer beter bent gewoon het gesprek met je baas aan gaan.
eilleen333 schreef:Ik zou of bellen of even je gezicht laten zien. Het is al twee weken geleden, maar heb je je ook al weer beter gemeld?
Benita schreef:Ik krijg nu waarschijnlijk heel bokt over mij heen. Ik zou nl. als werkgever niet blij zijn geweest met jou. Ik kan me wel voorstellen dat jouw baas daar ook zo over denkt. Ze had je dus echt nodig die dag. Met een beetje koorts en duizeligheid kun je best wel werken. Ik denk dat ze meer respect voor je had gehad als je wel was gekomen en evt. in een rustiger tempo had gewerkt.
Je moet je gewoon melden bij haar en het uitleggen en dan merk je vanzelf of ze nog van je diensten gebruik wilt maken. Succes.
Benita schreef:Ik krijg nu waarschijnlijk heel bokt over mij heen. Ik zou nl. als werkgever niet blij zijn geweest met jou. Ik kan me wel voorstellen dat jouw baas daar ook zo over denkt. Ze had je dus echt nodig die dag. Met een beetje koorts en duizeligheid kun je best wel werken. Ik denk dat ze meer respect voor je had gehad als je wel was gekomen en evt. in een rustiger tempo had gewerkt.
Je moet je gewoon melden bij haar en het uitleggen en dan merk je vanzelf of ze nog van je diensten gebruik wilt maken. Succes.
xRiiannex schreef:rienne schreef:Je kan er toch niet aan doen dat je ziek bent?
Hoe vervelend ook dit is onmacht, niemand kiest er voor om ziek te zijn
Zou gewoon zeggen dat je het ook super vervelend vond
Dat had ik die dag ook gezegd en toen negeerde ze mij op de app, vandaar dat ik er nu ook geen berichtje meer durf te sturen ..
Angela_ schreef:Ai.. Ik zou om heel eerlijk te zijn not amused zijn als mijn werknemer gewoon niks van zich laat horen. Om heel eerlijk te zijn zou ik wel langs gaan, ook als is het ver fietsen. Je wilt je baan toch houden neem ik aan?
Is dit een bijbaantje naast je school? Mag ik vragen hoe oud je bent, misschien kunnen je ouders je hiermee helpen?
xRiiannex schreef:Zelf is dit eigenlijk mijn eerste echte baantje dus wist niet dat ik niet via de app kon ziekmelden