'Goh, rijd jij toevallig paard..?'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

'Goh, rijd jij toevallig paard..?'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 17:21

Tja, dat hoorde ik vandaag maar al te vaak...
Ik had namelijk vanochtend zonder zadel gereden en was vergeten mijn broek te wisselen voordat ik naar m'n werk ging. Gelukkig niet al te veel haren maar natuurlijk wel zo'n mooie huidvet vlek op m'n achterste en de binnenkant van m'n benen... Ze heeft ook nog een vrij heldere kleur, dus dat stak mooi af tegen mijn donkere jeans :') _O-

Hebben jullie ook van die heerlijke paard gerelateerde blunders in de 'normale' wereld? Brand los!

Leentje_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 17:48

heel bekend, heel bekend.
Of als de paarden me weer de schouders onder gelebberd hebben. "Goh, toevallig bij de paarden geweest?"
Stro in het haar of in de schooltas komt geregeld voor

En paardenvoer vinden we ook in alle jaszakken wel terug :D

Tivoli

Re: 'Goh, rijd jij toevallig paard..?'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 17:55

Bij een klant thuis netjes mijn schoenen uittrekken...vol met hooi :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 17:58

Hahaha Duuk, die klant zal wel even raar gekeken hebben!

Leentje_P, ik ken het... OF "Oh hier heb je m'n sleutel!" *pakt sleutel en drie paardensnoepjes mee.*

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:04

Ja stro in mijn mooie sjaal, áltijd.

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:05

Dat je eerst alle halsters, hooinetten, supplementen en proevenboekjes van je bijrijdersstoel moet vegen voordat iemand in je auto kan stappen.....

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:05

Op mijn werk. We waren een klus aan het evalueren waarvan ik de controle had gedaan. En ik had iets meer fouten gevonden dan ik van onze afdeling had verwacht. "Okee, jongens, dat kunnen we echt beter. Even concentreren. Kom op!" Gevolgd door twee klakjes met mijn tong, zo als ik ook tegen paard doe als ik wat extra van hem wil.
En op het moment dat ik het doe, denk ik "Oh, nee!" En maar hopen dat het niemand was opgevallen... Helaas...Eén van mijn collega's schiet in de lach. "We zijn geen paarden!"

Nu doen meer collega's hetzelfde, het is een beetje blijven hangen op de afdeling.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:06

ooh.. nee dat gebeurd me nog net net. waar werk je ts?

wat wdj zegt dan weer wel. of dat de paardengeur je in de auto tegemoed komt

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:07

Bij boodschappen doen rare blikken krijgen.... en dan thuis erachter komen dat Fries-lief zijn gras-bakkes weer eens aan me afgeveegd heeft.... op mijn witte T-shirt.... op mijn rug....

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:08

Ik de trein vroeg een conducteur of het paard braaf was! :D

Krijg wel vaker leuke opmerkingen van conducteurs. :P

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:11

Ik loop zo vaak nog een hele dag rond met een zwarte streep op mijn gezicht...
Ik kan iedereen dan 's avonds killen die er niets van gezegd heeft :')
En de typische ruiterauto inderdaad...

Wat ik ook heb is dat mijn rijbroek mooie aftekeningen achterlaat op mijn benen wat er heel erg kinky uitziet als ik achteraf een short, rok of kleed aanmoet ~~}>

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:12

Met mijn rijzweep de bus instappen en te horen krijgen of ik de buschauffeur niet wil slaan...
Moet de eerste nog tegenkomen die vraagt of ik paard ga rijden: Dan zou ik antwoorden dat ik op weg ben naar mijn vriendje :+ :D

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:26

*stapt tram in en conducteur ziet mij in rijkleding*
'' goh, jij gaat zeker gezellig naar de paarden? ''
Ik: '' nee, ik ga diepzee duiken >;) ''

:') Heb ook van dat kroeshaar dat áltijd onder het stro of kuil zit, mijn sjaal zit vol.... zand op mijn schoenen, vlas ín mijn schoenen... Alles wijst er naar dat ik wél iets met paarden heb *D

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:31

Ik sleep nog wel eens mijn zadel mee naar m'n werk; die ligt dan naast mijn ladeblok te wachten tot ie mee mag naar stal. Krijg regelmatig opmerkingen als "goh, ben je te paard gekomen vanmorgen?" Ik antwoord steevast "ja, hij staat in de fietsenstalling."

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:33

Op de middelbare school voerde ik de paarden voor school aan. Bij het eerste uur werd ik keurig geplukt door vriendinnen die achter mij zaten want hooi zat overal :')
Zelfs wel eens met enorme modderpoten naar school gegaan, was te laat opgestaan. Echt erg :') docenten hebben niet gevraagd of ik ze uit wou doen, ze hadden wel een idee dat mijn sokken ook ranzig waren door de blub :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:39

Collega met haar (paarden)jas in een kleine ruimte. Zo schat, bij de paarden geweest...

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:40

SinneJ schreef:
Ik loop zo vaak nog een hele dag rond met een zwarte streep op mijn gezicht...
Ik kan iedereen dan 's avonds killen die er niets van gezegd heeft :')

Dat dus :(

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 18:40

Joltsje schreef:
ooh.. nee dat gebeurd me nog net net. waar werk je ts?

wat wdj zegt dan weer wel. of dat de paardengeur je in de auto tegemoed komt

Ik werk bij de transport afdeling van een medisch bedrijf, soms tussen de pallets dozen zoeken en soms vooral achter de pc, ligt er maar net aan. Ook doe ik de postronde van de twee gebouwen van het bedrijf, dus zo ongeveer iedereen heeft m'n mooie paardenkont kunnen bewonderen. :+

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:41

Mja, het landje van vzpaard ligt naast de AH en ik waggel nogal eens door dat landje. Ik kan niet eens met goed fatsoen een blikje kattenvoer kopen; "Lusten ze niet hoor, die paarden". Of dat zo'n koter, die onderweg je tussen de knollies had gespot, naar je wijst en heel blij "PAARD!" roept. En bedankt >;) .
Dat als ik mijn portemonnee pak er een halve baal stro meekomt vinden ze dan weer niet zo gek. Gelukkig.

En gewoon altijd als ik raar loop, krassen, schrammen en/of blauwe plekken heb. "Goh, ben je van je paard gevallen?". Nee hoor, kan ik helemaal zelf, heb ik geen paard voor nodig.

O ja, met dansles. Hadden we een voetenwerkpasje wat een beetje kataklop-achtig was. Iedereen was er wat mee aan het stuntelen maar bij mij zat ie er, voor de verandering, gelijk goed in. "O ja, jij zit in de paarden hé?".

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:42

Jup in allerlei zakken paarden stiekjes die er dus regelmatig uit vallen als ik iets uit m'n zak wil pakken :')

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:46

Ik heb gister de witte rand van mijn voormalige licht grijze (nu licht geel van het zand) sneakers maar even schoongemaakt. Mensen vragen me nu of ik nieuwe schoenen heb, en vinden de bruin gevlekte (poep) vlekken wel gaaf... _O-

Heel veel zaken als veeg op je gezicht, veeg op de achterkant van je shirt/jas en een auto vol paardenspul (vandaag: 'nee ik heb geen plek in de kofferbak voor je tas, zet maar op de achterbank :')) ken ik ook wel heel erg goed... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 18:51

Dit is allemaal té herkenbaar. _O-

Wij gingen in Januari onze ringen uitzoeken voor ons huwelijk.
Voor we de auto in stapten nog even snel de paarden wat hooi gegeven.
Bewust opgelet dat we niet teveel hooi tegen ons aan drukten en de paarden zoveel mogelijk op afstand gehouden.
Komen we de juwelier binnen, vraagt de verkoopster;"Jullie hebben zeker paarden"...

-O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 19:26

KoudbloedKim schreef:
Dit is allemaal té herkenbaar. _O-

Wij gingen in Januari onze ringen uitzoeken voor ons huwelijk.
Voor we de auto in stapten nog even snel de paarden wat hooi gegeven.
Bewust opgelet dat we niet teveel hooi tegen ons aan drukten en de paarden zoveel mogelijk op afstand gehouden.
Komen we de juwelier binnen, vraagt de verkoopster;"Jullie hebben zeker paarden"...

-O-

Hahaha mission undercover horse person failed
Laatst bijgewerkt door Nala op 09-06-16 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 19:43

Savonds als je je uitkleden in de badkamer erachter komen dat je smorgens de stickers van het fruit dat ik van de fruitschaal geplukt heb en aan de paarden gegeven heb, op je ti#t geplakt hebt en dus zo de kinderen naar school gebracht en gehaald hebt, boodschappen gedaan hebt.... Kortom de hele dag rondlopen met plakkers op je borsten...
De rest herken ik allemaal :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 19:55

Die missie wel! :Y)