Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We zien elkaar vooral 's avonds en zijn twee dagen per maand samen vrij. Dus dan kunnen we iets leuks doen. 

Hij woont nog bij zijn ouders maar die zijn heel lief! 
Ik denk dat het wel belangrijk is dat je in ieder geval iets hebt wat je allebei leuk vindt, een gedeelde hobby of interesse en dat kan net als bij ons zomaar iets zijn waar je nooit eerder aan gedacht hebt
MarlindeRooz schreef:Ik zie hem zo'n 4 tot 6 dagen per week. Maar vaak alleen 's avonds en de volgende ochtend. Alleen zondags zie ik hem de hele dag. Hij werkt 5 dagen per week van 9:00-19:00 en is op donderdag en zondag vrij. Ik ben op zaterdag en zondag vrij. Zondag doen we dan vaak wat leuks samen!
Hij is autogek en heeft zelf ook een oude auto, ik ga wel geregeld met hem mee als er (weer eens) wat aan moet gebeuren.
We kennen elkaar sinds eind januari, het is nu 3 maand officieel.Hij woont nog bij zijn ouders maar die zijn heel lief!
Ik ben overigens student en ik pendel dus heen en weer tussen mijn kamer (utrecht), vriend (rond amersfoort) en mijn ouders (Ommen).
MusicIsLife schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zie hem zo'n 4 tot 6 dagen per week. Maar vaak alleen 's avonds en de volgende ochtend. Alleen zondags zie ik hem de hele dag. Hij werkt 5 dagen per week van 9:00-19:00 en is op donderdag en zondag vrij. Ik ben op zaterdag en zondag vrij. Zondag doen we dan vaak wat leuks samen!
Hij is autogek en heeft zelf ook een oude auto, ik ga wel geregeld met hem mee als er (weer eens) wat aan moet gebeuren.
We kennen elkaar sinds eind januari, het is nu 3 maand officieel.Hij woont nog bij zijn ouders maar die zijn heel lief!
Ik ben overigens student en ik pendel dus heen en weer tussen mijn kamer (utrecht), vriend (rond amersfoort) en mijn ouders (Ommen).
Dat is bij ons ook, ik woon nog bij mijn ouders en wij pendelen ook heen en weer. Woon ook bij Utrecht, maar voor school, me vriendin en haar ouders reis ik ook naar Amsteleveen, Breda, Venray.
Volgens mij heb ik jou weleens bij Shirley gezien
Ik weet wie je bent, ik ben alleen niet zo'n wonder met namen.
We hebben elk een eigen leven. We maken wel regelmatig tijd voor elkaar in de vorm van eens spontaan iets gaan eten (dat kan varieren van frituur tot restaurantje) of gewoon lekker samen een ijsje gaan halen.
(ongeveer, dan is hij in Den Haag iig.)