Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb een relatie van drie maanden bijna 3/4 jaar moeten verwerken
Iris369 schreef:Ik ben ook zo bang nooit meer zoiets op te bouwen met iemand..
Iris369 schreef:Maar hoort het erbij dat ik me best vaak eenzaam voel? Wanneer ik bijvoorbeeld geen berichtje heb wanneer ik wakker wordt etc. kan ik me daar zo naar over voelen. Gaat dat ook vanzelf weg?

) wat je ook bij rouwen hebt? Angeliquee18 schreef:Ik heb ooit eens ergens gelezen dat "liefdesverdriet" om het zo maar even te noemen.
Verschillende fases heeft.
Fase 1, het gaat uit. Je voelt je opgelucht ect.
Fase 2, je valt weer helemaal terug, mist hem en gaat twijfelen ect.
Fase 3, kun je pas echt gaan verwerken..
Bij mij klopte dit altijd wel
Ga voor je zelf nog eens goed na alle min en plus punten.
Jullie zijn niet voor niets uit elkaar. En achteraf lijken de minpunten altijd heel veel minder.
Juist omdat de boosheid er nu wel een beetje vanaf is.
Ik heb van mijn ex een gesprek bewaard waar in we ruzie hadden
Elke keer als ik weer eens denk was dit wel de goede keuze? Lees ik het gesprek terug en ben ik weer genezen haha!
Kom op meid, veel leuke dingen doen, afleiding zoeken. En hier echt even doorheen bijten...

Als het eenmaal uit is vergeet je alle slechte momenten op een of andere manier en kan je alleen nog maar denken aan de leuke dingen aan jullie relatie. Uit ervaring kan ik vertellen dat zelfs al zou je nu weer samen met hem zijn, je bent het over twee weken weer 100% zat. Dan komen ineens alle negatieve dingen wél weer naar boven.
je gaat echt iemand vinden die jou meer waard is
je hebt een goed beslissing gemaakt, heel knap, maar wel lastig, zeker na 5 jaar. Sterkte!
Iris369 schreef:bedankt voor alle reacties! Echt niet verwacht dat zoveel mensen zouden reageren maar echt heel fijn. Ik hoop echt dat ik het snel een plekje kan geven zeg maar. Maar hoort het erbij dat ik me best vaak eenzaam voel? Wanneer ik bijvoorbeeld geen berichtje heb wanneer ik wakker wordt etc. kan ik me daar zo naar over voelen. Gaat dat ook vanzelf weg?