Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Dominique schreef:Ik denk dat je je niet moet aanstellen.
Op een markt kan je nou eenmaal snel iets in je zak stoppen en er mee weglopen. Als standeigenaar snap ik dat je dan een goed oogje in het zeil houdt.
Dus snap niet zo waar je je druk om maakt.

logisch dat ondernemers hun spullen in de gaten willen houden, er wordt zoveel gejat uit je winkel...
melody7 schreef:Het is hun werk, en ik denk eigenlijk wel dat het klopt dat jonge mensen vaker jatten. Zeker in groepsdruk. Dus ik snap wel dat jonge mensen meer in de gaten worden gehouden.
Als je niks te verbergen hebt hoef je je er niet druk om te maken. Al snap ik ook wel dat het niet lekker winkelt met een persoonlijke bodyguard
Poess91 schreef:melody7 schreef:Het is hun werk, en ik denk eigenlijk wel dat het klopt dat jonge mensen vaker jatten. Zeker in groepsdruk. Dus ik snap wel dat jonge mensen meer in de gaten worden gehouden.
Als je niks te verbergen hebt hoef je je er niet druk om te maken. Al snap ik ook wel dat het niet lekker winkelt met een persoonlijke bodyguard
Ik wil hier alleen even op reageren... Ik denk dat je ervan op zou kijken hoe veel ouderen juist stelen.
beetje het idee van als jong kind wat meenemen, omdat je niet helemaal snapt dat je moet betalen (dat heb ik wel 1. X gedaan op mijn tweede hoorde ik van mijn ouders
)
of ze kijken gewoon zonder op je vingers te kijken en je maakt het in je hoofd groter dan het is? (Ben je misschien wat onzeker?)
SinneJ schreef:Als ik een rugzak bijheb, vraag ik vaak even of ze het erg vinden dat ik die mee binnen neem.. dat stelt ze vaak al gerust
xEmily schreef:\SinneJ schreef:Als ik een rugzak bijheb, vraag ik vaak even of ze het erg vinden dat ik die mee binnen neem.. dat stelt ze vaak al gerust
Dat vind ik wel vaak irritant, rugtassen inleveren of in die klotekluisjes leggen. De Mediamarkt bij ons in de stad vraagt er altijd naar. Het is hun goed recht hoor, maar ik keer dan liever. Hoe moet ik mijn portemonnee, telefoon ed. meenemen zonder rugtas ... in je handen houden is ook zoiets, in je bh is ook lekker ordinair... En vrouwen met handtassen ed., nobody bats an eye
xEmily schreef:Dat vind ik wel vaak irritant, rugtassen inleveren of in die klotekluisjes leggen. De Mediamarkt bij ons in de stad vraagt er altijd naar. Het is hun goed recht hoor, maar ik keer dan liever. Hoe moet ik mijn portemonnee, telefoon ed. meenemen zonder rugtas ... in je handen houden is ook zoiets, in je bh is ook lekker ordinair... En vrouwen met handtassen ed., nobody bats an eye
en stel je je erg aan.