Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dreamybol schreef:Ik denk dat voor mij vooral zou zitten in dat negatief doen over elkaar, het elkaar ook echt dwarszitten en lelijk doen. Dat zou ik slecht trekken en daarin voor mijn partner kiezen. Maar dat geldt zo ongeveer in alle situaties, doe je lelijk tegen/over hem, dan raak je ook mij.. En of je nou mijn vriend/in bent of mijn zus, je kan normaal doen of weggaan.
Feit dat het vriendje in deze situatie het wel best vindt dat de twee dames eigenlijk om zijn aandacht lijken te vechten zou bij mij alarmbellen doen afgaan.
Je staat erbij en ziet het gebeuren en je kan er helemaal niets aan doen. Maar als je partner niet duidelijk jou kant kiest kun je er geen kl ote aan doen helaas. Verbieden geeft averechts effect weet ik uit ervaring. Zeggen datje er veel moeite mee hebt zal hooguit twee of drie weken werken, maar daarna trekken ze nog meer naar elkaar toe. Of de contacten gaan stiekum verlopen.
karuna schreef:Of je gaat het meisje in kwestie steunen dat ze niet alleen in deze ellende zit.
xPabloBokt schreef:karuna schreef:Of je gaat het meisje in kwestie steunen dat ze niet alleen in deze ellende zit.
Dat is wel gevaarlijk denk ik.. maar dat is mijn persoonlijke mening. Kan goed zijn dat TS dan zelf de gebeten hond wordt omdat ze zich er te high key mee gaat bemoeien.
Gruis schreef:xPabloBokt schreef:
Dat is wel gevaarlijk denk ik.. maar dat is mijn persoonlijke mening. Kan goed zijn dat TS dan zelf de gebeten hond wordt omdat ze zich er te high key mee gaat bemoeien.
Dat zou ik ook niet doen. En waarom zou je dat ook doen.. Verder ben ik het volledig met de rest eens, dit kan echt niet. Vreselijk voor zijn vriendinnetje, ik zou dit never nooit pikken van mijn vriend.
Ok, niet letterlijk maar ik snap niet dat hij dat allemaal zo maar toe laat. Volgens mij voelt hij niet meer zoveel voor zijn vriendinnetje.
Ik hoop dat ze snel inziet wat voor een vriend ze heeft
Jouw vriendin noemen we even Vera, die is bevriend met jongen Jut die tot voor kort samenwoonde met Jul. En nu zegt Vera allemaal lelijke dingen over Jul tegen Jut en vice versa? En Jut liet Jul huilen voor de grap?