Vorig jaar heb ik al een leuk feest gegeven met ongeveer 30 mensen en nog 17 erbij die ik niet kende maar opeens voor mijn deur stonden.
Het was een heel vreemd maar leuk feest, echter moet het dit jaar nog beter en nog vreemder.
Men heeft namelijk geconcludeerd dat ik goed ben in feestjes geven en dat er een traditie is ontstaan dat ik die elk jaar ga geven!

Ik wil dit jaar het liefst rond de 60 mensen uitnodigen, er is al sprake van een pierenbadje in de achtertuin en iedereen zal met een vreemde hoed moeten verschijnen. Geen zorgen, ik heb al toestemming aan mijn ouders gevraagd, en die gaan ermee akkoord. Zelf ben ik bijna 19.
Er zal ook alcohol aanwezig zijn, maar ik verwacht wel dat hier verantwoordelijk mee omgesprongen wordt. Echter kan ik niet alles zelf inkopen, en wil ik een kleine bijdrage per persoon vragen, of vragen of men iets mee kan brengen. Dit vindt men geen probleem, maar wat moet ik vragen? En hoeveel?
Kortom, hoe organiseer ik dit goed? Moet ik de buren van te voren inlichten? Wat kan er nog op het feest aanwezig zijn? Ik ben gisteren naar Bad Neighbours geweest en zo'n feestje lijkt me nou wel leuk om te geven, maar hoe doe je dat, en vooral zonder dat iemand er last van heeft?

Alle tips zijn welkom!
of als je lompe mensen uitnodigt kun je ook plastic bekers doen voor het bier.