Afgelopen woensdag (11-5) heb ik een flinke aankoop bij de Primark gedaan (compleet nieuwe zomer garderobe). Bij thuiskomst alle kledingstukken uitgepakt en nogmaals gecontroleerd (had niet álles gepast maar kwam er later achter dat de maat van het kledingstuk niet altijd overeenkomt met de kledinghanger, en ik krijg zo'n stress van winkelen dat ik daar op dat moment niet echt op lette) kreeg ik toch twijfel over twee kledingstukken.
Het ging hier om twee shorts á €8,00 per stuk. Vanochtend ben ik terug gegaan naar de Primark en wilde de twee shorts ruilen voor een jurkje t.w.v. €17,00, hiervan had ik er afgelopen woensdag 3 van aangeschaft. Bij de klantenservice aangekomen bleek het jurkje afgeprijst te zijn voor €7,00. Mijn vriend stond toevallig naast me met nog eenzelfde exemplaar met andere print die ik bij het weggaan netjes terug wilde hangen, dus ik was helemaal
en zeg dan doe die ook maar! Zo had ik twee jurkjes (met €10 korting p.s.) en kreeg nog €2,00 terug ook
Nu dus het hele moraal van het verhaal, toen ik dit aan een vriendin vertelde vroeg ze waarom ik niet terug ging met de andere (zelfde, andere print) jurkjes om daar ook de korting van te claimen
Euh... hier heb ik niet bij stil gestaan noch bij nagedacht of is dit eigenlijk niet bij mij opgekomen... Zoals ik hierboven beschreef heb ik hier A. het 'lef' niet voor en B. weet ik ook niet wat de 'etiquette' is in deze?
Dus bokkers, kan/mag dit uberhaupt? Is dat 'netjes'? En zijn er mensen die dit (al eens) gedaan hebben? Zoja wat waren de reactie's / was het resultaat?