Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aradis

Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 14:04

Met warm, zweterig weer vind ik het dragen van een bh vervelend. Het schuurt, is warm en zit gewoon niet lekker. Met zulk weer trek ik geen bh onder mijn shirtje of hemdje aan, maar hoe "maatschappelijk geaccepteerd" is dit eigenlijk :') ?
Ik heb vriendinnen hier eigenlijk nog nooit over gehoord (wel over topless zonnen, dat vinden de meesten not done). Meiden met grote borsten zeggen dat het oncomfortabel is zonder bh (in het openbaar) en dat geloof ik graag. Maar mijn kleine borsten kunnen de steun prima missen zo nu en dan :Y) .

Zijn er meer bokkers die hun bh wel es een dagje (of langer) overslaan?
Wat vinden jullie ervan als een (andere) vrouw geen bh draagt in het openbaar?

PureSG

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:06

Jahoor, met dit warme weer draag ik ook liever geen beha, dus dat doe ik dan ook niet. :D
Ik heb ook geen grote borsten moet ik zeggen, dus ik vind het ook niet oncomfortabel.

Als iemand in het openbaar geen beha draagt, heb ik daar dus ook niets op tegen, zolang het maar bedekt is natuurlijk, mits je op het naaktstrand bent. :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:07

Ik vind het geen gezicht. Groot of klein het hangt toch en helemaal als je het toch een beetje fris krijgt..

Heb zelf ook weinig maar draag altijd een bh heb ook geen last van schuren of zweten!

L_isanne

Toevallig hebben we het daar gisteren over gehad...

Ikzelf vind het genant tot op bepaalde hoogte. Als je licht doorschijnende shirtjes draagt of wanneer de tepels duidelijk zichtbaar zijn of aftekenen dan vind ik het not done. Ik vind het dus niet chique als je alles kunt zien.

Sabinee__

Ik vind het juist zonder bh echt vreselijk := .. voel me dan zo bloot, en heb het gevoel dat het alle kanten op zwabbert.. Maar ik heb dan wel een D-cup.
Als vrouwen het niet dragen prima, ieder zn ding :D .. Vind het zelf alleen geen gezicht als de tepels door het shirtje heen schijnen zeg maar..

maximuss

Van een ander maakt het me niet uit maar ik moet er zelf zeker niet aan denken, brrrrrr... En heb ook maar een grotere B...

Gianti

Heeeeeerlijk zonder bh <3 als er niet vulling in shirt zit doe ik wel vaak tepel plakker op, omdat ik het zelf geen charmant gezicht vind :P wn dan heeft niemand door d as t ik bh loos ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:08

L_isanne schreef:
Toevallig hebben we het daar gisteren over gehad...

Ikzelf vind het genant tot op bepaalde hoogte. Als je licht doorschijnende shirtjes draagt of wanneer de tepels duidelijk zichtbaar zijn of aftekenen dan vind ik het not done. Ik vind het dus niet chique als je alles kunt zien.

Mee eens.... vind het er ook niet prettig uitzien. Maar ieder z'n 'ding'; ze laten je wel lopen hoor TS :D

Peelie

Ik heb een D maat. Ik zie mezelf echt niet zonder BH rond huppelen. Daarbij niet professioneel naar klanten toen.

Met kleine borsten zou ik het misschien wel doen.

Al vind ik mijn bh gewoon lekker zitten. De goede maat maakt heel veel verschil.

Thuis vinds ik het soms wel lekker. Een dagje zonder. Maar dan ga ik de deur ook niet uit.

Boompje1985

Vaak zat geen bh aan en als andere mensen dan moeite hebben om ergens anders naar te kijken is dat hun probleem. Alleen nu ik zwanger ben draag ik wel een sport bh/topje want de dames zijn nogal gevoelig en veel bewegen is dan pijnlijk. Ik zou gewoon lekker koos bh loos gaan hoor TS. :j

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:09

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 06-02-22 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:11

Als je bh met warm weer schuurt en niet lekker zit. Heb je dan niet gewoon de verkeerde maat te pakken en/of geen fijn model/materiaal? :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-16 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:12

Ik heb altijd een bh aan. Simpelweg omdat ik anders over mijn tieten struikel. :')

Alleen thuis laat ik het wel eens. Maar vaak dan alsnog een sporttop aan.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:12

Als ik naar buiten ga, trek ik wel een BH aan. Omdat het netter is, maar ook om de boel wat stevigheid te geven. Maar thuis na een dag werken of als ik gewoon lekker op het balkon zit? Echt niet! Gewoon een lekker loszittend shirt van mijn vriend en een korte broek. :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:13

_Zsazsa_

Ook met kleine borsten vind ik het geen gezicht. Ik heb een B cup en als ik geen bh draag stuitert t nog mee. Ik draag gewoon dunne zomerbh's, weinig vullend, wel vormgevend. Mijn vorige bazin reed 10 paarden per dag in de zomer zonder bh, verschrikkelijk. Kon er niet aan wennen haha

emilyxx

Ik zie het eigenlijk altijd gelijk als iemand geen bh draagt. Ik vind het niet lelijk om te zien. Okee misschien bij oudere vrouwen met groter borsten wel, vooral als ze gaan hangen.. Zelf doe ik het buitenshuis niet zo gauw. Heb echt het gevoel dat je twee driehoekjes vooruit ziet steken :')

Anoniem

Paisano haar onderschrift past mooi bij dit topic _O-

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:17

Geen BH dragen vind ik persoonlijk heerlijk.... maar ik doe het alleen als ik een dikkere laag bovenkleding aan heb, of gewoon als ik thuis ben.

Zelf vind ik het best gênant als mijn tepels door zouden schijnen... nee, dat is not done (voor mij) :D

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:17

Met mijn cup i ga ik niet bh-loos door het leven. Ik draag ook eigenlijk altijd een sportbh omdat ik dat een stuk comfortabeler vind. Maar als je het comfortabel vindt zonder, dan vooral doen. Wel inderdaad een goed idee om eens naar de maat te laten kijken. Paar maanden geleden droeg ik nog cup f, maar na een keer bij een echt goede lingeriezaak (speciaal voor grote cupmaten) geweest te zijn ontdekt dat ik dus veel te kleine bhs droeg die vanzelfsprekend minder lekker zitten.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:18

Lente schreef:
Ik heb altijd een bh aan. Simpelweg omdat ik anders over mijn tieten struikel. :')

Alleen thuis laat ik het wel eens. Maar vaak dan alsnog een sporttop aan.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Geef mij maar wat mee, zonder bh bijna niet te vinden :wave: _O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:22

Ik heb echt hele kleine borsten en het is voor mij vrij onmogelijk om passende bh's te vinden. Ooit in Tsjechië geslaagd (blijkbaar hebben ze daar meer kleine borsten dan in Nederland :') ) maar die beginnen nu op bepaalde punten te klemmen terwijl andere bh's uit Nederland op bepaalde plekken weer te ruim zitten maar de cup zelf (A) past wel... 8)7

Dus deze irritatiefactor ben ik langzaamaan maar gewoon aan het verbannen uit mijn leven tot ik ooit door een wonder wel de juiste bh vind. _O-
Als ik echt naar school moet of bepaalde verplichtingen, doe ik zeker wel een bh aan. In de winter draag ik amper een bh, maar dan heb ik zoveel laagjes aan dat het ook niet opvalt.
In de zomer vind ik het lastig omdat ik dan toch algauw punttietjes heb in shirts, wat ik weer niet zo charmant vind en loop ik algauw tegen inkijk aan als ik voorover buig... Dus daar loop ik zelf tegen een bepaalde schaamte aan.

En maatschappelijk verantwoord? Tja, ik heb amper zakelijke of nette verplichtingen. Ik loop er niet bloot of uitdagend bij (en zelfs dat is dan nog altijd mijn eigen probleem) en of iemand de vorm van mijn bedekte tieten dan beter kan zien dan als ik een bh zou dragen? Het zijn maar tieten. :+

Dus doe vooral waar je je goed bij voelt zou ik zeggen. +:)+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:25

Geen BH moet je zelf weten, maar in de meeste gevallen valt het enorm op en ziet het er niet uit :=

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:25

:7 Ik ben een keer vergeten om mn nu aan te doen sochtends en de dag heeft voor mijn gevoel nooit zo lang geduurd.. Vind het niks :')

Vind het er persoonlijk niet uitzien als mensen zonder bh rondlopen maar heb er niks tegen, als zei het fijn vinden vooral doen.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:28

Ik heb alleen een bh aan als ik ga paardrijden of als ik weet dat er viste komt/op visite ga.. :')

Vind bh's echt verschrikkelijk :')