Hoi, ik ben erg benieuwd wat jullie je (schoon) moeder geven voor moederdag -mochten jullie er aan mee doen-.
Ik geef mijn moeder een moeder&dochter voucher voor de thermen in bussloo. Dan gaan we dus een dagje samen weg (op een badkleding dag haha) voor mijn schoonmoeder ben ik al 2 weken aan het denken en de tijd dringt! We hebben al best wat originele dingen gegeven en wil niet iets standaard zoals een doucheset ofzo.
Misschien leuk om hier neer te zetten wat jij geeft, zodat anderen er misschien ook inspiratie uit kunnen halen.

Ieder jaar doen we vaak wel iets praktisch wat mijn ouders nodig hebben. 2 jaar geleden hadden we (mijn broertje en ik) het wel heel makkelijk en leuk gemaakt. Voor moederdag, vaderdag en beide verjaardag hebben we mijn ouders een kaart gegeven en uiteindelijk op mijn vaders verjaardag de kaarten voor Soldaat van Oranje voor de dag erna. In 1 keer klaar met die dagen!
Heb via de creche al een zakje gehad met opdruk van zijn handjes met wat snoepjes. En na oppasdag van mijn moeder kreeg ik een plantje met een potje met allerlei vrolijke stickers. Leuk dat oma en de creche er aan denken.
)