Moederdag, wat geef jij jouw (schoon)moeder?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Moederdag, wat geef jij jouw (schoon)moeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 14:06

mondjes ik heb gezocht en nog geen gelijkwaardig topic gevonden. Alleen hoop ik dat het hier goed staat?

Hoi, ik ben erg benieuwd wat jullie je (schoon) moeder geven voor moederdag -mochten jullie er aan mee doen-.

Ik geef mijn moeder een moeder&dochter voucher voor de thermen in bussloo. Dan gaan we dus een dagje samen weg (op een badkleding dag haha) voor mijn schoonmoeder ben ik al 2 weken aan het denken en de tijd dringt! We hebben al best wat originele dingen gegeven en wil niet iets standaard zoals een doucheset ofzo.

Misschien leuk om hier neer te zetten wat jij geeft, zodat anderen er misschien ook inspiratie uit kunnen halen.

Afbeelding

KletsKoekje

Re: Moederdag, wat geef jij jouw (schoon)moeder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 14:09

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:09

Parfum Anais Anais en een mok met "de beste moeder" :P

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:11

Beide moeders krijgen een mooi bos bloemen :)

Met mijn moeder gaan we 'smorgens vroeg ontbijten ergens waar ze het erg leuk vind, weet ze nog niet... ze weet alleen dat we haar ophalen.

'smiddags naar de schoonfamilie, misschien nog uit eten? maar dat weten we nog niet :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:13

Wij hebben gisteren moederdag gehouden omdat mijn zus er zondag niet is, wij hebben een aantal plantjes gegeven.

Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:19

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:19

De kleurpotloden waar ze zelf om heeft gevraagd ;-) Ieder jaar doen we vaak wel iets praktisch wat mijn ouders nodig hebben. 2 jaar geleden hadden we (mijn broertje en ik) het wel heel makkelijk en leuk gemaakt. Voor moederdag, vaderdag en beide verjaardag hebben we mijn ouders een kaart gegeven en uiteindelijk op mijn vaders verjaardag de kaarten voor Soldaat van Oranje voor de dag erna. In 1 keer klaar met die dagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:20

Een giga kaart via Greetz en Lady Million parfum. :) en ik neem dr mee naar de sauna 2e pinksterdag.

Schoonmoeder krijgt 1 groot kado van vriendlief, zn zus en mij. Beetje voor moederdag en haar verjaardag. Een Nespresso apparaat.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:48

Wat een uitgebreide kado's allemaal....
Mijn ouders zijn bijna altijd op vakantie met Moederdag, dus dat is lekker makkelijk, maar anders is het een mooie bos bloemen/ leuke plant voor in de tuin oid.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:52

Ik ga kijken of ik de voetjes van mijn kind met verf op canvas kan drukken voor mijn moeder en schoonmoeder , is mooi voor op de wc :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 14:59

Wij geven een dove pakket aan mijn schoonmoeder.mijn eigen moeder krijgt niets. Geen contact meer mee
Laatst bijgewerkt door Ariannee op 06-05-16 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:07

Ik heb geen idee. Mijn moeder is een weekend met de motor weg dus daar hoeven we niet heen.
Mijn schoonmoeder nog geen idee....
Ben dit jaar voor het eerst ook zelf moeder :D Heb via de creche al een zakje gehad met opdruk van zijn handjes met wat snoepjes. En na oppasdag van mijn moeder kreeg ik een plantje met een potje met allerlei vrolijke stickers. Leuk dat oma en de creche er aan denken.

Nu ik nog. hahaha

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:15

Simpele dingen. Een mooie bamboe mok, een trommel met lekkers, een super zomerse drinkbeker, handige dingen zoals handdoeken. En we gaan ng een kan ophalen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:17

Niets, want ik heb er geen meer...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:18

Mijn zus en ik geven eigenlijk altijd veel kleine cadeautjes, helemaal ook omdat ze regelmatig op moederdag jarig is (nu is ze de dag na moederdag jarig). We kopen dus altijd 2 keer zoveel cadeautjes, maar ook gewoon omdat we het zelf leuk vinden om haar te verwennen :)

We hebben nu gele onderzetters, gele ovenhandschoenen, thee die ze erg lekker vindt, twee kussens met dwergpapegaaien erop (ze is dol op dwergpapegaaien en we hebben er ook twee thuis), een limonadekan voor in de zomer, een gele mand waar ze plantjes in kan doen en we hebben nog wat andere dingen, en we willen nog een gele waterkoker voor haar halen omdat de waterkoker kapot is gegaan.. (ze houdt erg van geel trouwens :+ )

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:24

Mijn moeder krijgt een luchtje dat ze erg lekker vindt. Een schoonmoeder heb ik op dit moment niet, dus dat is lekker makkelijk. :) Mijn oma's krijgen ook allebei een kleinigheidje, moet alleen nog even bedenken wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:39

Mijn moeder is heel toevallig hier en die krijgt van mij een dikke zoen. Die heeft niets met moederdag :+

Mijn kinderen proberen me ondertussen te overtuigen iets voor mijn moeder te knutselen (ik dus :') )

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:42

Mijn moeder krijgt een kaart, gemaakt door mij en de kinders :)
Wegens omstandigheden kan ik haar niet iets groters geven helaas...
Schoonmoeder krijgt niks, hebben we dan ook geen contact meer mee.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:45

Ik weet niet of ik het geluk of ellende vind, maar feit is dat zondag mijn ouders ook nog 25 jaar getrouwd zijn én mijn vader is dinsdag jarig. En ze weten al nooit wat ze moeten vragen.. Denk dat het een wat groter 3-in-1 cadeau wordt :).

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 15:49

Heel praktisch buiten bloemen zoals elk jaar. Wil ze zelf graag.

En voor mijn schoonmoeder deed ik altijd een bosje bloemen. Dit jaar helaas een bloemetje op het graf |(

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:05

Mijn schoonmoeder krijgt zo een canvasdoek voor buiten (mijn schoonvader gaf het als tip, daar had ze tegen gezegd dat ze eens een nieuwe moesten haha) en een pot
Tuin plantjes.

Heb zelf al vanaf kind af aan geen moeder meer, maar mijn zus brengt wel altijd plantje naar het graf met moederdag namens ons (is aan andere kant van de aardbol, anders was ik ook wel gegaan hoor :+ ). Ze blijft onze moeder.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:08

Mijn moeder is op 10 mei jarig, dus vaak ook tegelijk. Dit jaar krijgt ze voor haar verjaardag 4 dagen praag (gaan we samen heen) dus voor moederdag krijgt ze maar een kleinigheidje. Een lichtje voor in de tuin die oplaad door de zon :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:15

Ik heb voor mijn moeder uit Londen heerlijke thee meegenomen (zit ook in een prachtige pot) samen met deze: https://www.whittard.co.uk/equipment/te ... nfuser.htm

Ze is ook in dezelfde maand jarig en daarvoor krijgt ze een smoothiemachine.

Als de moeders van thee houden is de winkel Whittard echt een aanrader. :)

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:20

Mijn moeder heeft al een groot pakket van Rituals gehad en ik geef ook nog een travel setje ( oordoppen, oogmasker etc) omdat ze binnekort een reis gaat maken <3

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:21

Ik hoop dat ik die dag vrij ben, dat mijn man en kids alles doen thuis, heerlijk! :)

Gaf mijn moeder nog steeds elk jaar wat met moederdag, helaas is zij in december overleden, mijn schoonmoeder een maand geleden, dus deze moederdag zal anders zijn...