Ik werk sinds begin dit jaar in de gehandicaptenzorg en ben echt heel blij met mijn baan
. Regelmatig werk ik slaapdiensten, hierbij begin ik om 17:15, blijf hier slapen en de volgende dag werk ik dan tot 13:15.
Het probleem is alleen dat ik dus niet slaap.
. Of nou ja... ik slaap amper. Meestal lig ik rond half vier nog wakker terwijl om half zeven het wekkertje weer gaat
. Inslapen is dus eigenlijk meer het probleem, ik heb diverse opties geprobeerd; om 22:00 heb ik de laatste ronde en kan dan ook naar bed, ik heb: -heet gedoucht voor het slapen om loom te worden -een uurtje lezen -melatonine genomen om in te slapen -mijn eigen kussens meegenomen -in de avond geen koffie meer drinken -via youtube een 'sleep guide' opgezet (echt een aanrader voor mensen die dus moeilijk slapen!
) Het duurt na zo'n korte nacht de volgende dat best lang voordat het 13:15 is! Het is niet zo dat ik er vaak uit moet in de nacht, gemiddeld hoef ik er maar één keer op te staan om te gaan kijken bij een cliënt. Dit is dus meestal rond 5 uur, daarna kan ik wel redelijk makkelijk weer in slaap vallen
Voor mijn gevoel heb ik alle truckjes wel uit mijn hoge hoed gehaald om in te slapen.... hebben jullie nog ideeën? Hebben meer mensen hier last van en hoe gaan jullie hiermee om?

het ziet er niet uit, wanneer ik op de locatie arriveer zwaaaaar bepakt maar doel heiligt het middel