Waar ik voordien een wandelbroek met veel zakken van de decathlon aandeed en een tshirt of trui van het werk, dien ik nu deftiger gekleed te gaan.
Totnutoe draag ik meestal een jeansbroek met een coltrui erboven met een bodywarmer oid.
Echter, mijn skinnyjeans zit overal zo strak dat ik na een dag op mijn bureastoel geen doorbloeding mee heb, en die dingen drukken op mijn buik. Mijn gewone jeans zakt dan weer af als ik zit en moet ik bij het rechtstaan omhoog trekken, en knelt ook wel op mijn heupen/knieen.
Mijn dure goedzittende jeans wil ik niet aan naar het werk omdat ik soms ook wel eens magazijnwerk moet doen (metaal, heftruck).
dus vooral de broeken zijn een probleem
. Zwarte stofbroeken zijn ook geen strak plan ivm drie witte katten thuis ...dus ik ben benieuwd naar jullie outfits eigenlijk!

Daarop draag ik een hemdje en meestal nog een V-hals truitje. Ik kom zelden in contact met klanten, maar als er occasioneel eens een bezoeker langskomt moeten we toch een beetje netjes zijn

) ook draag, en hoef er dus ook niet overna te denken (en mijn kledingkast er op aan te passen)