Tsja, het moest toch een keer gebeuren. Na alle verjaardagen van broers, zussen, ouders, vrienden en andere aanverwanten te vergeten te zijn was nu ook mijn partner aan de beurt. Ik voel me verschrikkelijk. Ik waarschuw mensen tegenwoordig wel, maar leuk is het echt niet.
Verjaardagkalenders, opschrijven, agenda's met alarm system het maakt niet uit. Ik vergeet het gewoon. Zelfs met een alarm denk ik; Ohja, zo even berichten om het vervolgens te vergeten. (waarschijnlijk omdat ik zelf niet zo om verjaardagen geef).
Het enige waar ik nog echt m'n best voor deed om te onthouden was de verjaardag van m'n relatie. En POEP. Ik heb het voor mekaar
Ik ben het vergeten en ik voel me er verschrikkelijk om. Ik kom er net achter door een berichtje op zijn Facebook van gister
Waarom schrijf ik dit nu? Gewoon omdat ik me er rot om voel en het even van me af moest schrijven. Wie is nog meer zo'n ellende met data?
(en nu nog iets gaan verzinnen om het goed te maken :/ )

Wel balen tho... Hoe ziet jullie woonsituatie eruit & hoevaak spreken jullie elkaar? En hoe reageerde hij?
dus ik hou facebook maar.
Mijn wederhelft is echt veel beter in dat soort dingen, en dat voor een man
Dat heb ik ook wel eens. Bij belangrijke personen verzin ik dan gewoon een smoes en geef ik ze alsnog hun cadeau of we spreken af om het later te vieren.
Ik ben snel onder de douche gesprongen en we waren gelukkig nog net op tijd