Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geen idee hoe de klantenservice is en ik heb geen rente op mijn betaalrekening, maar verder voldoet het aan al je eisen
Heeft ook nog relatief veel lokale vestigingen dus handig langsgaan. Ook kan je via de app chatten met een medewerker.GrumpyCat schreef:Ik ben erg tevreden met de ING; je hebt geen reader nodig en dankzij de app kun je simpel vanaf je telefoon, op een veilige manier d.m.v. een TAN code gemakkelijk geld overmaken. Rood staan is ook mogelijk, maar hoe dat precies zit m.b.t. ZZP'ers, durf ik niet te zeggen.
StormMilagro schreef:GrumpyCat schreef:Ik ben erg tevreden met de ING; je hebt geen reader nodig en dankzij de app kun je simpel vanaf je telefoon, op een veilige manier d.m.v. een TAN code gemakkelijk geld overmaken. Rood staan is ook mogelijk, maar hoe dat precies zit m.b.t. ZZP'ers, durf ik niet te zeggen.
Hier sluit ik me bij aan. Via de app kun je makkelijk geld overmaken zonder TAN-code trouwens, dan heb je een inlogcode die je ervoor gebruikt. Via iDeal inderdaad met TAN. En geen reader nodig, dat vind ik zelf erg fijn haha wil niet telkens zo'n ding meenemen.
En de telefoongesprekken die ik heb gehad waren altijd prima, ik werd geholpen en de mensen waren aardig n dachten ook echt mee.
). Andere banken klooien allemaal met zo'n random reader om geld over te maken en bij ING heb je aan je telefoon genoeg. Heb in heel mn leven pas 1x de klantenservice nodig gehad en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
heeft 6wkn geduurd (tegen die tijd had ik alles opgezegd)
moest net die week 20.000euro belasting betalen (zelfstandige) kon zelfs niet op het bankkantoor overmaken (mijn eigen geld !!!!) Kon ik weer geld lenen
dus daar ook weg. Kon maar 10.000 per week van mijn eigen geld afnemen maar de belastingdienst wacht echt niet met boetes!