Damsk bikini's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elsemiekevm

Damsk bikini's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 23:37

Hallo iedereen,

ik vroeg me af of er hier mede Bokkers zijn met een bikini van Damsk in de kast, ik ben namelijk benieuwd of ze even mooi zijn in het echt als op de foto... het lijkt er namelijk een beetje op alsof je er echt een bepaald figuur voor nodig hebt (om het zo maar te zeggen).

Het gaat om deze bikini's en dan voornamelijk die met de zwarte lijnen: https://www.damsk.nl/shop/bikinis

Groetjes :D

Essie73
Hoofdmoderator

Re: Damsk bikini's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 23:45

HK->LZP

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 23:48

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze site is, maar ik zie nergens hun algemene voorwaarden staan op de site? En als je naar hun Facebook gaat, lijkt het alsof ze pas sinds gisteren actief zijn en hebben ze nog geen 200 likes... Dit geldt ook voor hun Instagram. Bovendien accepteren ze ook Bitcoins en dat staat nou niet bekend als het meest betrouwbare over het algemeen. Tot slot hebben ze ook geen enkel (Nederlands) keurmerk.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 00:11

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 04:45

Zo, die zijn echt onwijs mooi zeg, vooral die eerste! <3

Ik ga gelijk even kijken of ze hem hier ook verkopen haha.

Edit: hij wordt op Ebay aangeboden vanuit Azie. Zal wel een nepper zijn, maar het is niet duur, dus misschien dat ik toch doe.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 07:03

Op aliexpress staan exact dezelfde, zou bijna denken dat ze ze gewoon doorverkopen. Op ali kan je dezen voor een paar euro vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 07:14

Zelfontworpen my ass dus. :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 08:35

Kan prima zelf ontworpen zijn... maak tekening, mail naar azie/china whatever, et voila, dozen vol bikini's voor weinig om te verkopen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 08:46

buiten dat je die site naar mijn mening ook gewoon niet moet gebruiken..

dat je een bepaald figuur nodig hebt, zit m vooral tussen je oren denk ik..

ik zie veel er veel bikini's bij staan, die juist ook goed zullen staan op de wat vollere medemens in plaats van de minuscule lapjes die men bikini's noemt, maar in werkelijkheid gelijk bedolven worden onder een het kleinste rimpeltje vet

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 08:55

Sonja_vR schreef:
Kan prima zelf ontworpen zijn... maak tekening, mail naar azie/china whatever, et voila, dozen vol bikini's voor weinig om te verkopen.

Zo kunnen.
Maar ze "verkopen" ( je moet maar zien of j wat krijgt) dezelfde bikini's als Bon Prix... (en dat is gewoon het merk BPC, het eigen merk van Bon Prix), en gebruiken zij de foto's van Bon Prix.
Dusse... lekker vage site en BP is zelfs iets goedkoper en weet je zeker dat je het geleverd krijgt.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 09:10

niet alleen van bonprix, zag ook al andere die je voor 10 dollar in Amerika kunt kopen

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 12:57

Dankjewel voor de reacties!

Het nadeel van ebay enzo vind ik wel dat je niet altijd kan vertrouwen of het aankomt en het heel erg lang kan duren vanuit het buitenland.. en nu zou ik m morgen in huis hebben! Wat betreft dat de bikini's in azie gemaakt zijn, nja ik hoorde ook dat praktisch alle kleding van de h&m enzo uit azie komt.

Maar hoe zit het met zo'n keurmerk dan? Het viel me inderdaad ook al op dat ze weinig likes op facebook hebben... maar ik kwam toevallig wel met de site in aanraking via een facebook actie

Maar in ieder geval toch één antwoord op mijn echte vraag of je er niet een bepaald figuurtje voor nodig hebt haha! ik twijfel nu wel een beetje in verband met de betrouwbaarheid van de website, misschien dat ik het gewoon doe en dan hier laat weten of het oplichting is of niet?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 13:11

Je kan toch gewoon dezelfde bikini bij Bon Prix bestellen?
Dan weet je zeker dat het goed zit.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 13:20

Bepaald figuur? doe waar jij je prettig in voelt :) al zou je 200 kilo wegen en je voelt je top in zo'n bikini: doen :) Als jij je goed in iets voelt, dan straal je dat ook uit en dat is sexy :j

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 13:34

Nou, ik heb die zwarte/olijfgroene van BP (die wordt omschreven als grijs :+ , 'Audrey'
).. en ben echt niet superslank. Vraag me wel af of hij net zo mooi zou staan als je geen vulling aan de voorkant hebt om het zo maar te zeggen.

Ik zou zeggen, je kan hem bij BP bestellen en dan weet je het!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 13:36

Die eerste staat ook op wish voor €12 incl verzenden :j

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 14:10

LadyMadonna schreef:
Die eerste staat ook op wish voor €12 incl verzenden :j

Zou je mij een linkje kunnen sturen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 14:25

Nee joh, dat broekje zit juist wat hoger! En als je een maat pakt die mooi aansluit zul je geen ribbel tussen de twee helften zien hoor.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 15:31

Welke zou je willen? Heb ze bijna allemaal gevonden voor +- 5 euro, wel op Aliexpress maar dat kan je ook na een week binnen hebben. :)

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 19:32

Bamii schreef:
Welke zou je willen? Heb ze bijna allemaal gevonden voor +- 5 euro, wel op Aliexpress maar dat kan je ook na een week binnen hebben. :)

Maar is het niet zo dat je ze dan per 10 ofzo moet kopen? Dat heb ik een keer gezien.

Ik wou graag die witte met zwarte :D

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:37

elsemiekevm schreef:
Dankjewel voor de reacties!

Het nadeel van ebay enzo vind ik wel dat je niet altijd kan vertrouwen of het aankomt en het heel erg lang kan duren vanuit het buitenland.. en nu zou ik m morgen in huis hebben!

Dat is ook nog maar de vraag:

"De verzendtijd is afhankelijk van de locatie van het product. Wordt het product vanuit Azië verzonden dan kan de verzendtijd een aantal weken bedragen."

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:43

Neejoh op AE kan je ze ook gewoon per stuk kopen hoor, en verzenden kost ook niks. _O- Eigenlijk krijg je alles wel binnen en mocht je iets niet binnen krijgen, is het maar een klein bedrag dat je kwijt bent.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:51

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 20:02

Heel erg dankjewel! Dat is inderdaad stukken goedkoper!! Alleen ik zit nog wel een beetje met het feit dat er wel staat dat het 39-50 dagen kan duren... (hoezo dan binnen een week als er staat dat het vanaf 39 is?) en naja, het is eigenlijk al lente hè. En je kan ook niet met ideal betalen volgensmij?

Overigens wel stom dat de bikini's goedkoper zijn op de Russiche versie... (heb het even omgerekend :) )

Afbeelding

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 20:05

Je kan ook met Ideal betalen :j De levertijd is een indicatie en verschilt per verkoper, de ene keer duurt het een maand, de andere keer een week / 2 weken. Er is ook een Ali topic op bokt.