Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eilleen333 schreef:Begin van de week had ik een bezorger aan de deur staan met enkele pakketjes voor medebewoners van mijn flat. Omdat ik zelf ook zo vaak ergens pakketten afhaal, heb ik deze aangenomen, en alle pakketjes zijn netjes op gehaald, op eentje na.
Het is een pakket, met daarop volgens mij ook nog een factuur. Staat uiteraard niet op mijn naam, niet mijn adres. Maar de persoon waarvoor het bedoeld is heeft nog niets laten horen en ik tot nu toe ook steeds niet thuis geweest.
Wat moet ik met dat pakket? Ik laat het het weekend nog staan, ben er dan niet, maar ik zat te denken om het volgende week retour afzender te doen? Gezien het feit dat dat bedrijf vast wil weten waarom de factuur niet betaald wordt? Of moet ik langer wachten?
Winged schreef:Ik zou het inderdaad even naar de eigenaar brengen, hoewel de persoon in kwestie het eigenlijk gewoon zelf moet ophalen...
verootjoo schreef:Ik lees de "ik" als "is".eilleen333 schreef:Maar de persoon waarvoor het bedoeld is heeft nog niets laten horen en ik tot nu toe ook steeds niet thuis geweest.[naam] schreef:TS schrijft dat ze al langs is geweest maar dat die buur niet thuis was.
Er staat toch dat ze zelf niet thuis is geweest?Zo lees ik het
renskesanne schreef:kan je het anders niet eventueel voor zijn deur neer zetten? en anders zou ik gewoon retour afzender doen.
Dus hij staat overal in de weg. Als ik thuis ben schuif ik hem voor de deur, dan heb ik er het minste last van.