Na 5 jaar samen te zijn met mijn vriend gaan wij
Even in het kort: zijn familie bestaat uit plus minus 30 personen (gelovig) en mijn familie stuk of 9 personen (ongelovig) , de religie heeft altijd een grote rol gespeeld en door wrijvingen en complicaties is het zelfs zo ver gekomen tussen onze families dat ze echt niet samen door 1 deur kunnen dus wij moeten daar onze bruiloft aan, aanpassen helaas. Wat ons niet tegen houd om er een leuke dag van te maken!
Dagplanning: maandag kapsel jurk aandoen bij me moeder, opgehaald worden door me vriend naar t gemeente huis, daar met maar 4 mensen het ja woord geven (2 mij Fam. En 2 zijn Fam.) vervolgens gaan we foto's maken 2 uur lang daarna nemen we mijn familie uit lunchen 2-3 uur, dan gaan we naar zijn familie waar we een middag/avond feest geven met uitgebreid buffet.
die nacht vertrekken we op huwelijksreis.
Dit was ongeveer de meest normale oplossing...maar nu zit ik met het feit dat ik trouwkaarten wil versturen maar wat zal ik erop zetten?? Familie van me vriend is niet bij de lunch en mijn familie is niet bij echt avond feestje ... Maar dat het toch neutraal blijft . Of 2 verschillende kaarten? Heeft er iemand een creatief idee?
Ik hoop dat jullie me tips en advies kunnen geven, helaas aan de dag zelf zo gescheiden 2 families valt niks aan te veranderen
Groetjes!

Staat zijn familie op als er muziek is bewijze van spreken en mijn familie wilt weer geen dooie bruiloft , mijn moeder heeft sinds die aanvaringen heel wat tegen gelovige, vooral zijn familie (zwaarste) en nog zo veel meer voorbeelden

tja das ook iets om over na te denken haha!
mijn man had wel inspraak, maar ik had veto recht hahahaha (en anders mocht hij ook zelf dingen gaan regelen, maar dat vond hij niets)
De vrouwen regeren