Hoe slapen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 00:20

Na een voor het slapen gaan en als je net wakker bent topic, ook maar een hoe slaap je? topic! ( Hoezo ik verveel me ;) )

Als ik alleen thuis ben slaap ik midden in mn bed, deken onder mn voeten geslagen. En alle kussens om me heen verzamelt.
Als vriendlief hier is slaap ik afwisselend heel dicht tegen hem aan, of juist zo ver mogelijk bij hem vandaan.
In zijn bed in Groningen slaap ik tegen de muur en hij op mijn plek van t bed. ( wel n 2 persoons bed ook ;) )

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:22

Momenteel lig ik met mijn rug half onder m'n vriend die diep in slaap is. Lekker warm. Normaal is het andersom trouwens. Misschien dat hij daarom een groter bed wil.

_Yasmine_

Re: Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:23

Op verschillende manieren :)

Wanneer ik alleen slaap dan lig ik op een warmte deken. Als ik niet alleen slaap dan lig ik op linkerzijde en kruip ik tegen vriendlief aan.

Ik lig altijd aan de niet-muurkant :j

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:26

Op me rechterzijde met me knieen naar me toe getrokken en me ene kat bij me voeten de andere langs me en daarnaast me snurkende vriend die al even ligt te slapen want die moet er om 3 uur al uit om te werken :P

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:29

Ik slaap op mijn zij, of op mijn rug.
2 kussens op mijn bed, 1 voor de kat en 1 voor mij, en dan kruip ik altijd lekker tegen haar aan om dan vervolgens met haar gespin in slaap te vallen <3 Zucht, alleen al deze gedachte laat mij verlangen naar mijn bedje...maar ik moet nog 2,5 uur werken voor ik dat kan gaan doen :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 00:35

Tigress schreef:
2 kussens op mijn bed, 1 voor de kat en 1 voor mij, en dan kruip ik altijd lekker tegen haar aan om dan vervolgens met haar gespin in slaap te vallen <3 Zucht, alleen al deze gedachte laat mij verlangen naar mijn bedje...maar ik moet nog 2,5 uur werken voor ik dat kan gaan doen :')

Wat schattig, die kat!
Ik mis Martijn ( mijn vriend ;) ) nu ook hoor. Ik lig op bed met m te appen, maar had liever dat ie hier was ;)

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:37

Ik slaap vannacht denk ik niet, m'n vriend ligt al zeker een uur keihard te snurken :z
Nu even serieus, ik lig altijd aan de rechterkant.. Als ik alleen slaap met m'n hond tegen me aan en anders tegen m'n vriend aan. Meestal op m'n rechterzij met 1 arm boven de dekens..

Grappig om alles te lezen!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:38

met mijn ogen dicht :+

Hahaha.. ik lig altijd op m'n rechterzij onder m'n dekbed en nog een lekker warm kleedje (koukleum)

Mayra9148

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:42

Ik slaap altijd naar mijn deur gericht ( dus aan de zijkant waar ik kan vallen), op mijn zij en mijn rechter arm is aan de kant waar ik lig ( als je t nog begrijpt XD )en altijd het hoekje van de deken houd ik met bijde handen vast en dan slaap ik opgegeven moment :)
Laatst bijgewerkt door Mayra9148 op 26-03-16 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:43

Ik lig altijd met 2 dekens en 3 kussens opgerold tegen de verwarming aan.
Lekker warm, enkel in de zomer niet :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:43

Mijn man en ik slapen altijd als de bekende lepels. Hij tegen mij aan of ik tegen hem, heerlijk! Als ik alleen in bed lig rol ik me als een wrap in mn dekbed :P

Slaap altijd met een dikke pyjama en bedsokken, ben een vreselijke koukleun in bed :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 00:45

Delicia schreef:
Ik lig altijd met 2 dekens en 3 kussens opgerold tegen de verwarming aan.
Lekker warm, enkel in de zomer niet :')

Ik zou me echt kapot zweten!

Ik draag n kort pyama broekje en hemdje, warm genoeg, haha

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:48

Op mn linkerzij, op mn rechterzij, op mn rug en op mn buik. Ik kan werkelijk op elke manier knock-out gaan :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:55

Altijd op mijn zij. Ik had vroeger een nachtmerrie (arme 6-jarige ik, tot jankens toe :') ) en toen ik naar mn ouders ging zei mn vader; dan moet je op je zij gaan liggen dan heb je minder last van nachtmerrie's.
Dus tsja.. Kan sinds dien gewoon niet meer in slaap vallen als ik op mijn rug lig. Eerst uit angst voor nachtmerries, nu de macht der gewoonte die ik niet kan doorbreken.

Wat ik trouwens echt heerlijk vind, maar niet werkt met mijn deken, is met mn hoofd onder de dekens slapen. Met de deken die ik heb krijg ik het dan benauwd, maar met mn slaapzak slaap ik dan echt zoo lekker

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:56

_AB_ schreef:
Tigress schreef:

Wat schattig, die kat!
Ik mis Martijn ( mijn vriend ;) ) nu ook hoor. Ik lig op bed met m te appen, maar had liever dat ie hier was ;)

Afbeelding
<3
Begrijpelijk, dat ligt toch altijd een stuk fijner :D

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:58

Ik lig aan de rechterkant van het bed en ben een buikslaper. Echter wissel ik enorm veel van houding omdat ik door chronische ziekte snel pijn krijg, dus ik woel enorm (ook in mijn slaap). Vriend is het ondertussen gewend maar eindigt hierdoor wel zo'n 10x per nacht zonder deken :'). Dus ik val in slaap op mijn buik met mijn hoofd naar links en linkerbeen opgetrokken, maar kan in elke houding wakker worden.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:03

Tigress ligt je bed nou in de vloer of lijkt dat maar zo?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:07

Op mijn zij in de foetus houding, in een slaapzak. Kan ik mezelf lekker inpakken :j

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:09

Op m'n rug met mn rechterknie gebogen zodat m'n enkel onder mn linker knie ligt of op mn buik/zij met mn rechterknie opgetrokken (of beide opgetrokken als een kat ruimte opeist) Maar in slaap vallen doe ik lepeltje-lepeltje met m'n vriend. :)

En ik heb een babykussen waar ik mee slaap waardoor ik aan beide kanten van me een rol kussen heb om tegenaan te kruipen, dat zullen ook niet veel mensen hebben. :))

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:13

Meestal op mijn rug. Deken ergens tot mijn navel.
1 arm omhoog en 1 arm opzij, 1 been uit bed en de ander krom :=

Of als ik op mijn buik lig dan hoofd naar links, linkerbeen opgetrokken tot in mijn vriend zijn oksel :P en mijn armen onder mijn vriend zijn hoofdkussen.

Ik slaap echt raar. :=

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:17

Het liefst, op mijn linkerzij met mijn vriend ook op zijn linkerzij tegen mij aan, met een arm om mij heen. Maar op mijn rug, met mijn vriend op de zelfde manier er tegen aan is ook prima! Al vind ik het ook heerlijk als ik in de ochtend wakker word. En Pooh en Dexter(onze katten) tussen ons in liggen te spinnen!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:17

Plat op mn buik :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:18

laraxXxemma schreef:
Tigress ligt je bed nou in de vloer of lijkt dat maar zo?

zo ongeveer :D
Mijn slaapgedeelte is een stukje die wat lager ligt dan de rest van de kamer. We hebben zelf mijn bed gemaakt, hebben deze doorgetrokken op dezelfde hoogte als de vloer, en vervolgens (omdat het ons wel leuk leek := ) hebben we de rest van het frame ook lopen bekleden zodat het lijkt alsof ik in de vloer lig _O- Slaapt heerlijk, als ik jeuk heb aan mijn voet schuur ik gewoon even aan het tapijt :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 01:23

Ohja en ik jat dekens als k slaap! En ik schijn om kusjes te bedelen in mn slaap.
Mn vriend en ik slapen ook wel eens billetje billetje zoals hij dat noemt. Maar dat vind k soms wat riskant ivm eventuele gassen ;)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:33

Volgens mn vriend slaap ik verschrikkelijk en praat en knars ik in mn slaap :') in mn eigen idee lig ik gewoon lief op mn zij midden in het bed in de dekens gerold.