Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
... Joolien schreef:Ik zie het zo: als hij geen tijd vrij kan maken om jou te zien, vind ie je niet leuk genoeg.

Joolien schreef:Ik zie het zo: als hij geen tijd vrij kan maken om jou te zien, vind ie je niet leuk genoeg.
KimD schreef:Praten is de oplossing, misschien heeft hij het niet eens door.
Aan de andere kant, ik ken stellen die elkaar maanden niet zien omdat vriendlief bijvoorbeeld uitgezonden is, dus dan zou ik zeggen, waar maak je je druk om?
Selina schreef:KimD schreef:Praten is de oplossing, misschien heeft hij het niet eens door.
Aan de andere kant, ik ken stellen die elkaar maanden niet zien omdat vriendlief bijvoorbeeld uitgezonden is, dus dan zou ik zeggen, waar maak je je druk om?
Dat is lekker makkelijk gedacht, omdat andere vriendinnen het zwaarder hebben mag jij niet klagen?
-
Kan me goed voorstellen dat je het vervelend vindt dat je je vriend niet zovaak ziet als je wilt, maar een weekend heeft ook avonden en nachten toch? Is bij hem slapen dat weekend geen optie dan?

Mazida schreef:Als je vriend maandenlang in het buitenland zit oké, maar hier zou ik toch wel mijn wenkbrauwen bij fronsen. Ik had ook een vriendje die ineens twee weken geen tijd had. Dan gaan de alarmbellen toch wel rinkelen. Als je elkaar graag ziet, maak je toch wel tijd, even een avondje heen en weer rijden moet toch wel kunnen?
En als je lang college hebt, nog dingen moet voorbereiden en je een uur bij elkaar vandaan woont, bijvoorbeeld, dan is op een avond heen en weer ook niet mogelijk.