Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Leffroi schreef:Ik kan me de mening van je vriend heel goed voorstellen, maar je krijgt spijt als je deze kans niet aan pakt. Misschien kan je af en toe een weekend naar huis in dat half jaar, maar niet gaan zou hartstikke zonde zijn.
dan was ik allang afgehaakt.
Madrid is super en je krijgt daar een geweldige tijd!
Citaat:Alleen al het feit dat ts aangeeft dat haar vriend haar heel veel guntdan was ik allang afgehaakt.
Je gunt je partner niet iets want hij/zij is geen bezit waar je je mening aan op kunt leggen.
Stel dat het daarna alsnog uit gaat, dan sla je jezelf wel 10 keer voor je kop omdat je het niet gedaan hebt! Bovendien, een vliegticket naar Madrid is echt zo duur niet en dan kunnen jullie er gelijk een leuke mini vakantie van maken.
Goof schreef:Citaat:Alleen al het feit dat ts aangeeft dat haar vriend haar heel veel guntdan was ik allang afgehaakt.
Je gunt je partner niet iets want hij/zij is geen bezit waar je je mening aan op kunt leggen.
Gunnen staat volledig los van iemand's bezit zijn, dus je opmerking raakt kant noch wal![]()
Anyway, TS, zeker je kans grijpen. Je zal zoveel leren, zoveel ervaring op doen en het zal onvergetelijk zijn. Je zal dit altijd meenemen in je leven. Geweldig.
En voor je vriend een mooie kans om (een paar keer) een lekker weekendje Spanje te doen
Ess_Ramona schreef:Gewoon gaan.
Het is een ervaring om nooit te vergeten, je leert andere mensen kennen en over 10 jaar krijg je spijt omdat je niet bent geweest.
En wellicht staat het goed op je CV.
Mijn vriend gaat in mei voor 2 maand naar zuid-Frankrijk voor stage. Het zijn maar 2 maandjes, en ik ga hem ook best wel missen, maar ik kan hem altijd nog even opzoeken in een lang weekend vrij ofzo.